اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان:

کمیته امداد در زمینه توانمندسازی نیازمندان موفق است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:‌ کمیته امداد امام خمینی به عنوان نهادی انقلابی و ارزشی در راستای رفع مشکلات و توانمندسازی نیازمندان جامعه بسیار موفق عمل کرده است.

کمیته امداد در زمینه توانمندسازی نیازمندان موفق است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‬الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پنج‌شنبه شب در مراسم اطعام 500 نفر از نیازمندان و ایتام زیرپوشش کمیته امداد کردستان در اردوگاه امام علی(ع) سنندج، اظهار کرد: خدمت به نیازمندان توفیقی الهی است که نصیب هر انسانی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی از جمله نهادهای موفقی است که در زمینه رفع مشکلات و توانمندسازی آنان در سطح کشور و استان به بهترین نحو عمل کرده است، تصریح کرد: ‌این نهاد به عنوان یادگار ارزنده‌ای از امام راحل از بدو تشکیل تا به امروز منشاء خیر و برکات فراوانی به ویژه برای اقشار نیازمند جامعه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: به برکت حمایت‌های کمیته امداد امروز بسیاری از خانواده‌های نیازمند زیرپوشش این نهاد به عنوان انسان‌های موفق و توانمند در جامعه زندگی می‌کنند و مسیر رشد و تعالی دیگران را نیز فراهم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام شاهرودی شناسایی نیازمندان واقعی و جذب حمایت خیرین برای کمک به آنها را از مهم‌ترین وظایف و ویژگی‌های برجسته کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد و افزود:‌ کمیته امداد امام خمینی بهترین معبر و کانال برای رساندن کمک‌های افراد خیر به دست نیازمندان واقعی است.

وی به مشکلات و تنگناهای اقتصادی امروز در جامعه اشاره کرد و بیان داشت:‌ با توجه به تحریم‌ها و مشکلات و فشار مضاعف آن بر قشر نیازمند، توسعه‌ کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی با برنامه‌های امداد در راستای رفع مشکلات این نیازمندان امری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه آمرزش و پاکی از گناهان نام برد و بیان داشت:‌ اجر و پاداش اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در این ماه مبارک بسیار بیشتر از سایر ماه‌های سال است.

حسینی‌شاهرودی در پایان با بیان اینکه اطعام نیازمندان و هم‌نشینی با آنان موجب آشنایی بیشتر مسئولان با مشکلات و نیازهای قشر ضعیف جامعه می‌شود خاطرنشان کرد:‌ این مهم ضمن رفع پاره‌ای از مشکلات نیازمندان مانع از افزایش آسیب‌های اجتماعی و همچنین توسعه عدالت اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام/79002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول