اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه کرامت انجام می‌شود

توزیع 20 هزار سبد کالا بین نیازمندان قم‌

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از توزیع 20 هزار سبد کالا از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و حمایت خیرین در دهه کرامت خبر داد.

توزیع 20 هزار سبد کالا بین نیازمندان قم‌

عبدالله جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغار هفته اکرام از توزیع 20 هزار سبد کالا خبر داد و بیان کرد: در این سبد بخشی از کالاهای اساسی جمع‌آوری شده و بین نیازمندان در قم پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه در دهه نخست ماه مبارک رمضان 10 هزار سبد کالا به نیازمندان اهدا شد تصریح کرد: از روزهای قبل از ماه مبارک رمضان کمک‌های خیرین برای اطعام نیازمندان به کمیته امداد سرازیر شد و تاکنون 14 هزار سبد کالا آماده و توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم طرح اکرام ایتام را مورد توجه قرار داد و گفت: شب 21 ماه رمضان سال گذشته در میدان آستانه مراسم حمایت از ایتام برگزار شد و در این زمینه همکاری و مساعدت مردم بسیار بی‌نظیر بود.

*500 قطعه طلا برای حمایت از یتیمان اهدا شد

وی با اشاره به‌ استقبال مردمی برای حمایت از ایتام استان قم تصریح کرد: جمع‌آوری هدایای مردمی به دلیل استقبال شایان مردم تا ساعت سه بامداد ادامه داشت که در این زمینه 500 قطعه طلا و 200 میلیون تومان برای حمایت از یتیمان اهدا شد.

جلالی ادامه داد: سال گذشته بیش از سه هزار حامی برای سرپرستی مستمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد اعلام آمادگی کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد هشت مرکز خیریه در هشت مسجد استان خبر داد و ابراز داشت: این مراکز خیریه با اهداف فراوانی ایجاد شده که مهم‌ترین آن ایجاد تعامل و هم‌افزایی میان مردم و متولیان مساجد است.‌

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم از دیگر اهداف این طرح را پیروی از منویات رهبری در توجه به مساجد، تقویت کارکرد مساجد و ارائه خدمات اجتماعی در مساجد عنوان کرد و بیان داشت: ارائه خدمات به نیازمندان محله، دریافت خدمات از خیرین و اهدا به نیازمندان، احیای حقوق همسایگی و نیکوکاری، گسترش ارتباطات محله و...از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/78005/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول