اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر اردبیل تاکید کرد

روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و خلف نامشروعش می‌اندازد

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل در آستانه روز قدس تاکید کردند که حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و خلف نامشروعش رژیم غاصب صهیونیسم می‌اندازند.

روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و خلف نامشروعش می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه رئیس و اعضای شورای شهر اردبیل که در آستانه روز قدس صادر شد آمده است: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست غارتگر آرمانی اسلامی و جهانی است و این آرمان حد و مرزی نمی‌شناسد به طوری که این روز محور هویت و اتحاد امتی است که کتاب آسمانی این امت مستضعفان واقعی را وارثان زمین می‌داند و برای زور‌مداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل است و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت‌یافتگان است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: روز قدس که میراث گرانبهای بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران و نمودی از عمق دور‌اندیشی و هوشمندی امام (ره) است بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان و یکه‌تازان عرصه جهانی می‌باشد. صهیونیست غاصب باید بداند که امت اسلامی به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی رژیم صهیونیستی را محکوم به شکست و نابودی می‌داند و امروز جهان اسلام پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران بیش از هر زمان دیگر هوشیار و بیدار شده و با قدرت تمام با استکبار و صهیونیسم مبارزه می‌کند.

در بخشی از بیانیه شورای شهر اردبیل ضمن تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرموده‌اند « قدس متعلق به مسلمین است» و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین اعلام شده است: غاصب بودن رژیم اشغالگر قدس محرز و مشخص است و حمایت قاطع از مردم مظلوم و زجر‌کشیده فلسطین و مبارزه مسلمانان جهان به ویژه در سرزمین‌های اشغالی برای آزادی سرزمین فلسطین مقدس بوده و از این حرکت حمایت می‌کنیم.

در بخش دیگری از این بیانیه با تاکید بر این نکته که رژیم غاصب صهیونیست با اتحاد و همبستگی امت اسلامی محکوم به شکست و نابودی است، بیان شده است: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با مردم خداجوی و روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه این روز شرکت کرده و با مشت‌هایی گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر می‌دهیم.

رئیس و اعضای شورای شهر اردبیل در بخش پایانی بیانیه خود از مردم شهید‌پرور و قدر‌شناس شهر دار‌الارشاد اردبیل دعوت کردند تا با حضور پر‌صلابت و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و خلف نامشروعش رژیم غاصب صهیونیسم بیندازند و با این کار خود اسباب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و لبنانی را فراهم آورند تا با قدرت الهی به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و طلوع صبح آزادی در قبله نخست مسلمانان باشیم.

انتهای پیام/62004/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول