اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر صورت گرفت

پایان مسابقات تنیس روی میز جام رمضان در قزوین

مسابقات تنیس روی میز جام رمضان قزوین بعد از ظهر امروز در رده سنی آزاد و امید با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

پایان مسابقات تنیس روی میز جام رمضان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در رده سنی آزاد این مسابقات که با حضور 45 ورزشکار به مدت دو روز در خانه تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد، تنیسورهای حاضر در این رقابت‌ها ابتدا به صورت دوره‌ای و سپس به صورت حذفی با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت ایمان گلشاهی و علیرضا بیگدلی موفق شدند، راهی دیدار نهایی این مسابقات شوند.

گلشاهی در دیدار پایانی با ارائه یک بازی درخشان توانست مقابل بیگدلی به برتری دست پیدا کند و در نهایت عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد، حیدر جلیلوند و سهیل کلهر نیز دیگر تنیسورهای استان به صورت مشترک عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

اما در رده سنی امید این مسابقات نیز 26 ورزشکار در خانه تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین با یکدیگر رقابت کردند که در پایان پس از برگزاری 37 دیدار در نهایت این علیرضا بیگدلی بود که با شایستگی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را تصاحب کرد.

سهیل کلهر دیگر تنیسور استان با شکست مقابل بیگدلی عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و شایان خانزاده و رضا گنجی نیز در این رقابت‌ها به صورت مشترک سکوی سومی را به خود اختصاص دادند.

اما در راستای برگزاری این رقابت‌ها در یک دوره مسابقات تنیس روی میز که با عنوان جام رمضان با شرکت 84 تنیسور از اعضای حاضر در مدرسه تنیس روی میز استان برگزار شد، در نهایت امیر نجف‌زاده، محمدجواد عابدی و حسین زارعی به ترتیب سه عنوان برتر را به خود اختصاص دادند.

اما مسابقات بخش تیمی این رقابت‌ها نیز هفته گذشته با حضور 12 تیم و با انجام 23 دیدار به صورت دوره‌ای برگزار شد که در پایان تیم شرکت توزیع برق استان که از علیرضا زین‌العابدینی، ایمان گلشاهی، سهیل کلهر و رضا گنجی در ترکیب خود استفاده می‌کرد، موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

تیم خانه پینگ‌پنگ قزوین در پایان عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و تیم شهرداری قزوین هم عنوان سومی این مسابقات را کسب کرد.

انتهای پیام/77004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول