اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدفت ایجاد انگیزه صورت گرفت

بازدید مدیران ورزشی همدان از اردوی تیم ملی تنیس روی میز

مدیران ورزشی استان همدان از روند برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان که در همدان برپا شده است، بازدید کردند.

بازدید مدیران ورزشی همدان از اردوی تیم ملی تنیس روی میز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تنیس روی میز استان همدان در سال‌های اخیر رشد مطلوبی داشته و موفق شده با تربیت و کشف استعدادهای خوبی در این رشته تک ستاره‌هایی به تنیس کشور معرفی کند.

حضور یک تیم از استان همدان در رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز باعث شناخت برترین‌های تنیس ایران از نفرات و امکانات موجود در این استان شده و همدان یکی از استان‌های پیشرو در این رشته مفرح در کشور شناخته می‌شود.

با وجود امکانات سخت‌افزاری مناسب، میزبانی در مسابقات بین‌المللی و برپایی اردو‌های آمادگی تیم‌های ملی رشته‌های مختلف کشورمان در استان همدان موجب شده تا فدراسیون‌های مختلف، همدان را برای برپایی اردوهای خود جزو اولویت‌ها، قرار دهند.

وجود امکاناتی چون خوش آب و هوا بودن همدان در فصل تابستان و همچنین مرتفع بودن این شهر را باید به داشته‌های استان افزود که مربیان تیم‌های ملی را مجاب به برپایی اردو‌های تیم ملی در این استان می‌کند.

چند روزی است که سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در رده جوانان به میزبانی شهر همدان برپا شده و هیئت تنیس روی میز استان میزبان این اتفاق خوب در این رشته است.

شامگاه دیشب جمعی از مدیران ورزشی استان همدان از نحوه تمرینات تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشورمان بازدید کردند.

در این بازید سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، محسن افروخته رئیس هیئت تنیس، رضا تعیشی دبیر هیئت تنیس، حمید نظری سخنگوی هیئت تنیس روی میز استان و فرشید گل‌محمدی مدیر انجمن ورزشی‌نویسان استان از مراحل اردوی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در سالن 6 هزار نفری انقلاب بازدید کردند.

در این بازدید محسن افروخته رئیس هیئت تنیس روی میز در مورد وضعیت حال حاضر هیئت در استان و تغییرات و اتفاقات مثبتی که بعد از انتخاب وی به عنوان رئیس هیئت رخ داده گزارشی را ارائه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در ادامه با ابراز خرسندی از برپایی این اردو در همدان وجود امکانات مناسب سخت‌افزاری و اردوی را استان بسیار خود ارزیابی کرد.

سید عبدی افتخاری با اشاره به اینکه همدان در سال‌های اخیر از نظر امکانات و تجهیزات رشد بسیار چشم‌گیری داشته است، گفت: به رؤسای فدراسیون‌ها در مورد وجود این ساختارها اعلام آمادگی کرده‌ایم که توانایی میزبانی مطلوب مسابقات بین‌المللی و اردو‌های آماده‌سازی تیم ملی را در تمام نقاط همدان داریم.

وی برگزاری اردوی 10 روزه تیم ملی تنیس روی میز جوانان را در همدان اتفاق خوبی دانست و ابراز امیدواری کرد با شرایط موجود در همدان شاهد میزبانی‌های بیشتری در رشته‌های مختلف باشیم.

در ادامه محسن شیشه‌گرها سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان ضمن ارائه گزارشی، از نحوه اردوی آماده‌سازی تیم ملی در همدان توضیحاتی داد.

اردوی تیم ملی تنیس روی میز رده جوانان کشورمان از شنبه 29 تیر ماه به میزبانی همدان برگزار شده که طی آن پوریا عمرانی، سروش امیری‌نیا، آرمان حاجی‌ئی و متین لطف‌الله‌نسب چهار تنیسور ارزنده کشورمان زیر نظر محسن شیشه‌گرها به تمرینات خود می‌پردازند.

در این اردوی 10 روزه اعضای تیم ملی از تجربیات نادر شاملو از مربیان اسبق تیم ملی و منتخبان استان علیرضا ملارجبی و پیمان نوروزی مهدی نوروزی و میلاد نوشادی به عنوان حریفان تمرینی استفاده می‌کنند.

اردونشینان تنیس روی میز کشور، خود را برای حضور در مسابقات آسیایی که به میزبانی دوحه قطر برگزار می‌شود آماده می‌کنند.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول