اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس همدان خبر داد

حضور یک همدانی در جمع 8 تنیسور برتر جام رمضان کشور

دبیر هیئت تنیس استان همدان از حضور یکی از جوانان خوش‌آتیه همدانی در بین هشت تنیسور برتر کشور خبر داد.

حضور یک همدانی در جمع 8 تنیسور برتر جام رمضان کشور

سید امیر برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: کمیته مسابقات فدراسیون تنیس در ادامه برنامه‌های رقابتی و بالا رفتن سطح عملکرد بازیکنان رده‌های سنی مختلف اقدام به برگزاری مسابقات به مناسبت‌های گوناگون کرده است.

وی از برگزاری مسابقات جام رمضان همزمان با ماه مبارک خبر داد و افزود: مسابقات جام رمضان امسال با حضور 30 بازیکن زیر 18 سال کشور از روز دوشنبه 24 تیرماه در محل آکادمی تنیس پارسیان واقع در هتل استقلال تهران در حال برگزاری است که شب گذشته چهره هشت تنیسور برتر این مسابقات مشخص و معرفی شدند.

دبیر هیئت تنیس استان همدان اضافه کرد: امیرحسین شفیعی‌ناطق تنیسور جوان و خوش‌آتیه همدان از باشگاه تنیس الیت موفق شده با ارائه بازی‌های قابل قبول نام خود را بین هشت تنیسور مطرح کشور ثبت کند.

به گفته وی شفیعی‌ناطق موفق شده در دور اول امید مزینانی از تهران را شکست دهد و در دور دوم هاتف توکلی از اصفهان را در دو ست پیاپی از پیش رو بردارد و به مرحله بعد صعود کند.

برقعی در ادامه با اشاره به اینکه تأسیس آکادمی تنیس الیت در همدان می‌تواند منشأ آموزش‌های اصولی و حرفه‌ای تنیس در همدان باشد خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و برگزاری کلاس برای علاقه‌مندان سنین پایه به دنبال کشف استعدادهای موجود در استان در رشته تنیس هستیم.

وی یادآور شد: از ابتدای سال 92 جذب علاقه‌مندان به رشته تنیس و نفرات ثبت‌ نامی با افزایش 100 درصدی مواجه بوده است.

دبیر هیئت تنیس استان همدان ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم بهترین امکانات را با مربیان صاحب سبکی که در آکادمی تنیس الیت فعالیت دارند برای ورزشکاران این رشته داشته باشیم.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول