اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

امام راحل با تعیین روز جهانی قدس بزرگ‌ترین خدمت را به اسلام کردند

امام جمعه آبادان گفت: امام راحل با تدبیر مدبرانه خود در تعیین روز جهانی قدس بزرگ‌ترین خدمت را به جهان اسلام کردند و برای همیشه از پیشروی آن رژیم غاصب و غیر مشروع جلوگیری کرد.

امام راحل با تعیین روز جهانی قدس بزرگ‌ترین خدمت را به اسلام کردند

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی‌پور، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت مسلمان ایران در ماه رمضان و شبهای پر فیض قدر اظهار کرد: بنا به فرمایش امام راحل و تدبیر ان بزرگوار، در روز قدس خون تازه‌ای در شریان مسلمین بر علیه استکبار جریان پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین خدمت را به جهان اسلام کردند و در آن تدبیر به حق و درست، آینده را به خوبی پیش بینی کردند و از پیشروی رژیم جهلی صهیونیستی جلوگیری نمودند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: تفکر امام به گونه‌ای بود که ایشان حتی مصر، حجاز و عراق را در خطر می‌دیدند و امروز مشاهده می‌کنیم که عمال صهیونیسم و دست نشانده‌های آنان در منطقه چگونه خود را فرزند خوانده آمریکای جهان خوار کرده‌اند.

ابراهیمی‌پور اضافه کرد: مردم مسلمان در سراسر دنیا به فرمان امام لبیک گفتند و ما هر روز بیشتر به تدبیر حکیمانه امام پی می‌بریم و بیشتر متوجه سیاست‌های منحوس صهیونیست‌ها می‌شویم.

وی تاکید کرد: هر روز شاهد تسلیح این رژیم دست نشانده هستیم تا به راحتی و فراق بال بیشتر دست به جنایت‌های خود در منطقه بزند، لذا به عزمت گفتار امام پی می‌بریم، به همین خاطر توقع از مردم ما بیشتر می‌رود تا با حضور خود مشت محکمی بر دهان آن لاغر صفتان زشت خو بزنند.

خطیب جمعه‌های آبادان افزود: همان‌طور که تکلیف بود که به عبادت در شب‌های قدر بپردازیم، این نیز یک تکلیف الهی است که از حق برادران و خواهران دینی و مظلوم خود در فلسطین اشغالی دفاع کنیم.

ابراهیمی‌پور با یادی از شهید مطهری عنوان کرد: مرحوم مطهری در سخنانی چه زیبا گفت که یک یزید 1400 سال پیش می‌زیست و یزید زمان را حال باید شناخت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم خداجو و همیشه در صحنه تقاضا دارم که با حضور خود یزید زمان را در هم بکوبند و به او یادآور شوند، که این بیشه از شیر خالی نخواهد شد.

انتهای پیام/72013/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول