اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

صادقانه تا آخرین لحظه مدیریت به مردم خدمت کنیم

استاندار کرمان گفت: برای یک نظام الهی که در رأس آن ولی‌فقیه است تا جایی که نفس داریم و تا لحظه‌ای که توفیق خدمت داریم باید صادقانه به مردم خدمت کنیم.

صادقانه تا آخرین لحظه مدیریت به مردم خدمت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شب گذشته در شورای اداری استان کرمان با تسلیت شهادت امام علی (ع) گفت: شب قدر در تمام شب‌های سال گمنام و مفقود است اما ائمه بزرگوار، علما شب‌های 19، 21 و 23 رمضان را احتمال بیشتری می‌دهند که شب قدر باشد.

وی با اشاره به جایگاه و نقش ولایت و رهبری در جامعه تصریح کرد:‌ مردم در مصر به علت نبود رهبری نتوانستند یک سال از انقلاب خود حفاظت کنند.

استاندار کرمان با بیان این‌که مردم طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی توطئه‌ها و فتنه‌ها را دفع کرده‌اند، خطاب به مسئولان اظهار داشت: با تمام قوت و امید به کار خود ادامه دهید.

وی تصریح کرد: تا زمانی که توفیق دارید از خدمت دست بر ندارید.

رئیس شورای اداری استان کرمان افزود: اگر ما در پست و مقام‌های فعلی هم نباشیم باید کارهای نظام را به دوش بکشیم چرا که این نظام مقدس نظام امام زمان (عج) است و امام علی (ع) می‌فرماید «آن جور زندگی کن که لحظه و آنی دیگر نیستی و نه آن طور زندگی که هزاران سال حیات داری».

نجار با اشاره به این‌که بعضی از افراد کوتاه‌فکر هستند که زخم زبان می‌زنند، خاطر نشان کرد: برای یک نظام الهی که در رأس آن ولی‌فقیه است تا جایی که نفس داریم و تا لحظه‌ای که توفیق خدمت داریم باید صادقانه به مردم خدمت کنیم.

مقام عالی دولت در استان کرمان با اشاره به تجلیل از هاشم سلطانی‌نژاد حافظ برجسته و بین‌المللی قرآن در شورای اداری استان کرمان گفت: این تجلیل کمترین وظیفه‌ای بود که انجام شد و زمانی که رهبری می‌فرماید «در مملکت امام زمان (عج) باید 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم»، همه باید برای تحقق منویات رهبری گام برداریم.

نجار ادامه داد: همان ‌طور که از ورزشکاران و برگزیدگان المپیادهای علمی تجلیل داشته‌ایم از عزیزان قرآنی که در مسابقات بین‌المللی می‌درخشند هم باید تقدیر کنیم.

وی با ابراز تأسف از آتش‌سوزی کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان گفت: آسیبی به کارخانه نرسیده و تولید برقرار است و سودجویان به بهانه آسیب به کارخانه سوء‌استفاده نکنند و قرار نباشد که روغن‌ها را احتکار کنند.

استاندار کرمان از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان به علت میزبانی اعضای شورای اداری تجلیل کرد.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول