اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

ماه رمضان بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی به محرومان است

امام جمعه چرام با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان است، گفت: از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن رمضان همگانی شدن مشارکت‌های مردمی و جذب بیشتر خیرین در زمینه یاری رساندن به محرومان جامعه است.

ماه رمضان بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی به محرومان است

حجت‌الاسلام جعفر طزری در حاشیه جشن رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان اینکه دین مبین شریف اسلام اهمیت فراوانی براین این قائل شده است که انسان نگاهی اجتماعی داشته باشد، اظهار کرد: علی‌رغم تمام تبلیغاتی که در خصوص فردی بودن دین اسلام دارند، اسلام یک دین اجتماعی است چرا که می‌بینید در این ماه عزیز و با عظمت علاوه بر اینکه به عبادت و خودسازی بپردازد، باید نگاهی هم به دیگران داشته باشد.

امام جمعه چرام ضمن سپاس خداوند از اینکه در عهد و زمانی به دنیا آمده‌ایم که حکومت اسلامی برقرار بوده و از برکات و خیرات نظام جمهوری اسلامی را کمیته امداد امام خمینی (ره) نام برد.

وی عنوان داشت: اگر ما بخواهیم روح بزرگ داشته باشیم یکی از راه‌های آن بخشندگی است و می‌بینیم که قرآن هم در این خصوص آیات زیادی دارد که انسان بخیل از نظر روحی مریض است و یکی از راه‌های علاج آن انفاق است.

حجت‌الاسلام طزری در ادامه خاطرنشان کرد: همه ما باید در راس دعاگوی نظام جمهوری اسلامی باشیم چرا که اگر نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب نبود امروز این خدمات هم نبود، بنابراین شکرگزار باشیم که در زمانی مشرف شدیم که یکی از مسائل مهم اهتمام به امور افراد آسیب‌پذیر جامعه است.

این مسئول با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان است، افزود: از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن رمضان همگانی شدن مشارکت‌های مردمی و ترغیب و جذب بیشتر خیرین در زمینه یاری رساندن به محرومان جامعه و همچنین حامی یابی برای ایتام تحت حمایت می‌باشد.

انتهای پیام/82002/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول