اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظام وظیفه عمومی همدان خبر داد

هوشمندسازی 95 درصد کارت‌های پایان خدمت در همدان

معاون نظام وظیفه عمومی استان همدان گفت: برای تعویض کارت پایان خدمت سربازی 95 درصد افراد در این مرحله به شرکت‌های پلیس +10 مراجعه و مراحل تعویض کارتشان را انجام دادند.

هوشمندسازی 95 درصد کارت‌های پایان خدمت در همدان

علیرضا پیریایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص چگونگی وضعیت تعویض کارت‌های پایان خدمت سربازی اظهار داشت: در رابطه با کارت‌ها ما دو نوع کارت معافیت داریم که یکی کارت معافیت و دیگری کارت پایان خدمت سربازی است.

وی با اشاره به افرادی که تاریخ صدور کارت پایان خدمتشان از سال 85 به بعد بوده است، بیان داشت: برای تعویض کارت پایان خدمت سربازی 95 درصد افراد در این مرحله به شرکت‌های پلیس + 10 مراجعه و مراحل تعویض کارتشان را انجام دادند.

معاون نظام وظیفه عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: مرحله دوم تعویض کارت‌های پایان خدمت سربازی برای مشمولانی است که صدور کارت پایان خدمتشان از سال 70 به بعد بوده و دارای کارت پایان خدمت کاغذی هستند که در حال حاضر فراخوان داده شدند.

وی عنوان کرد: افرادی که کارت پایان خدمت آنها از سال 70 به بعد صادر شده، 50 درصد به شرکت‌های خدمات‌رسان پلیس + 10 مراجعه و اقدام کردند.

پیریایی با اشاره به وجهی که شرکت‌های پلیس +10 برای تعویض کارت‌های پایان خدمت کاغذی و هوشمند کردن آن از افراد اخذ می‌کنند تصریح کرد: شرکت پژوهش ناجی مبلغی را برای تعویض کارت اعلام می‌کند که این مبلغ به صورت کشوری اعلام شده و فقط مختص استان همدان نیست.

وی ادامه داد: درصدی از این وجه به حساب خزانه و درصدی نیز برای تعویض کارت پایان خدمت هزینه می‌شود.

معاون نظام وظیفه عمومی استان همدان یادآور شد: در حال حاضر استقبال افراد از این طرح بسیار خوب بوده و با مراجعه و استقبال افراد، روند کار در استان همدان همچنان در حال انجام است.

وی افزود: هوشمندسازی کارت‌‌های پایان خدمت سربازی امکان جعل و یا تخلفاتی که بر روی کارت‌های کاغذی انجام می‌شد را به صفر رسانده است.

وی در پایان سخنانش گفت: کارت‌های هوشمند که در حال حاضر برای مشمولان نظام وظیفه صادر می‌شود، ضریب اطمینان بسیار بالایی دارد، زیرا به صورت 100 درصد از جعل و تخلفات جلوگیری کرده است.

انتهای پیام/89007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول