اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

امر به معروف جامعه را از گناهان و آلودگی‌ها پالایش می‌کند

فرماندار اردبیل گفت: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از آلودگی‌ها و پلشتی‌ها دور کرده و به نقطه پالایش واقعی می‌رساند.

امر به معروف جامعه را از گناهان و آلودگی‌ها پالایش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اردبیل اظهار داشت: یکی از واجباتی که دین اسلام به آن تاکید کرده و آن را سرسلسله سایر فرایض برشمرده است اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که گاه جامعه را از فساد و تباهی دور کرده و آن را به سمت یک خود کنترلی واقعی سوق می‌دهد.

وی تصریح کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه خطیر برای همگان است که احیای آن در جامعه در گام اول وظیفه عموم مردم و همچنین مسئولان می‌باشد.

دبیر خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم این فریضه دینی و الهی در جامعه نهادینه شود همه ما باید در احیای این فریضه تلاش و جدیت داشته باشیم و هرگز از پا ننشینیم.

قائم مقام ستاد احیای استان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی مناسب در این زمینه اضافه کرد: تبلیغات و فضاسازی‌های محیطی و ارسال پیامک‌های کوتاه از احادیث تا به بروشور و تدارک برنامه‌های فرهنگی در ارتقای آگاهی عمومی در اهمیت این فریضه الهی به ویژه جوانان و نوجوانان می‌تواند مؤثر و راهگشا باشد.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام با تبلیغات مسموم اعتقادات و اندیشه‌های پاک و سالم جوانان ما را مورد هدف قرار دادند تا به هر نحوه ممکن در این مسیر انحرافی ایجاد کنند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و احیای ارزش‌ها و شعائر دینی شاهد نهادینه شدن بسیاری از معروف‌ها در جامعه و دور شدن از کارهای مسموم و منکر هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل به احیای تذکر لسانی و همچنین احیای امر به معروف و نهی از منکر در بین کارمندان تاکید کرد و بر لزوم تشویق و تنبیه قانونی در این زمینه اشاره کرد.

دبیر بر اجرای کار فرهنگی گسترده و فضاسازی تبلیغی مناسب در ماه مبارک رمضان و همچنین اجرای برنامه‌های کارآمد با محور امر به معروف و نهی از منکر با در نظر گرفتن رعایت قوانین و مقررات تاکید کرد.

وی خواستار تداوم جلسات این ستاد با محوریت و موضوعیت حرکت‌های راهبردی در به اجرا گذاشتن امر به معروف و نهی از منکر شد.

در این جلسه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردبیل نیز گزارشی از اقدامات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ارائه و پیشرفت برنامه‌های ابلاغی در سه ماهه اول سال 92 را یادآور شد.

عظیم تیموری گفت: برنامه‌های جدید و مؤثری که در رابطه با اقشار مختلف جامعه در شهرستان اردبیل انجام شده بسیار کارآمد و مفید فایده بوده که امیدواریم این برنامه‌ها همچنان مورد تقویت و تاکید قرار گیرد.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول