اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بازدید مدیران کل مازندران از اردوی تیم ملی بسکتبال

مدیران کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و بازرسی مازندران صبح امروز از اردوی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان کشورمان در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل بازدید کردند.

بازدید مدیران کل مازندران از اردوی تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سید علی اسد، مدیرکل راه و شهرسازی استان و حمیدرضا فتحیان، مدیرکل بازرسی مازندران پیش از ظهر امروز از اردوی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان کشورمان در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل بازدید کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این بازدید در جمع کادرفنی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: مازندران از استان‌های ورزش‌خیز کشورمان است که در بیشتر رشته‌های ورزشی در تیم‌های ملی نماینده دارد.

احمد سعادتمند با گرامیداشت یاد و خاطره آیدین نیکخواه بهرامی، ملی‌پوش مرحوم بسکتبال کشورمان گفت: ملی‌پوشان بعد از قهرمانی قاطع جام ویلیام جونز باید در میدانی سخت به جام ملت‌های آسیا بروند و بدانند که دعای خیر 70 میلیون ایرانی را پشت سر خود دارند.

وی با اشاره به اینکه بسکتبال تیم ملی جوانان و نوجوانان کشورمان با درخشش در آسیا به رقابت‌های جهانی صعود کرد، تصریح کرد: ملی‌پوشان بزرگسال بسکتبال نیز می‌توانند با همت و تلاش خود به رقابت‌های جهانی صعود کنند.

سعادتمند با اعلام اینکه مازندران آمادگی کامل را برای برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی کشورمان در رشته‌های مختلف را دارد، اذعان داشت: این استان از لحاظ منابع طبیعی، امکانات و شرایط رفاهی با ظرفیت بالای خود می‌تواند میزبان خوبی برای ملی‌پوشان باشد.

در این دیدار لوح سپاسی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران به محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال اهدا شد که یکی از عوامل فنی تیم ملی به نیابت این هدیه را دریافت کرد.

همچنین این اداره‌کل تندیس یادبودی را نیز به بچروویچ، سرمربی نام‌آشنای تیم ملی بسکتبال کشورمان تقدیم کرد.

ملی‌پوشان نیز در آخرین روز تمرینات اماده‌سازی خود در آمل ابتدا پس از گرم کردن و تمرینات کششی رو به پرتاب‌های بلند، شوت سه امتیازی و کارگروهی پرداختند که همه ملی‌پوشان در کار گروهی، تاکتیکی و تکنیکی بچرویچ درخشش خوبی داشتند.

استقبال و تشویق پرشور تماشاگران آملی نیز عاملی برای انگیزه بیشتر ملی‌پوشان در تمرینات و کار گروهی‌شان بود.  

همچنین ملی‌پوشان کشورمان روز گذشته با دعوت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت لبنی کاله از خطوط تولید این کمپانی لبنی خاورمیانه از نزدیک بازدید کردند.

بعد از ظهر امروز با انجام تمرین کوتاه گروهی در سالن پیامبر اعظم(ص) آخرین مرحله اردوی تیم ملی به کار خود پایان می‌دهد و ملی‌پوشان مازندران را به مقصد پایتخت کشور ترک خواهند کرد.

به گزارش فارس، بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال جام ملت‌های آسیا از 10 تا 20 مرداد در مانیل فیلیپین برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان در گروه C با مالزی، چین و کره‌جنوبی همگروه است.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول