اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های جام رمضان قزوین

هیئت بسکتبال البرز به مؤسسه کار برتری یافت

در جریان رقابت‌های بسکتبال جام رمضان در استان قزوین تیم هیئت بسکتبال شهرستان البرز با نتیجه 120 بر 83 به مؤسسه آموزش عالی کار این شهرستان برتری یافت.

هیئت بسکتبال البرز به مؤسسه کار برتری یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب مسابقات بسکتبال جام رمضان یادواره شهید سیدعلی محتشم طی شب‌های گذشته نتایج مسابقات مشخص شد.

در مجموع این رقابت‌ها شش دیدار برگزار و طی آن تیم مؤسسه آموزش عالی کار با نتیجه 45 به 62 مغلوب تیم نظام مهندسی ساختمان قزوین شد.

در جریان این دوره از مسابقات هیئت بسکتبال تاکستان 86 بر 41 تیم بسکتبال محمدیه را مغلوب کرد و تیم هیئت بسکتبال البرز با نتیجه 79 بر 53 از سد تیم نظام مهندسی ساختمان قزوین گذشت.

همچنین تیم هیئت بسکتبال تاکستان با نتیجه 100 بر 55 مؤسسه آموزش عالی کار را شکست داد و تیم فولادمهر با نتیجه 65 بر 56 بر ایران جوان غلبه کرد.

تیم هیئت بسکتبال البرز با نتیجه 85 بر 79 از هیئت بسکتبال تاکستان و تیم مؤسسه آموزش عالی کار با نتیجه 120 بر 83 از هیئت بسکتبال البرز شکست خورد.

دیدار تیم‌های هیئت بسکتبال آبیک و ایران جوان بخش دیگری از مسابقات جام رمضان بود که با نتیجه 93 بر 56 به نفع هیئت بسکتبال آبیک پایان یافت.

انتهای پیام/77011/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول