اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه بسیج دانشجویی استان اصفهان

روز قدس روز حیات اسلام است

بسیج دانشجویی استان اصفهان طی بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: امام (ره) با درک چنین شرایطی با فرمان الهی روز جهانی قدس را وارد تقویم سیاسی جهان اسلام نمود تا قدرت پوشالی نظام سلطه را در چشم مستضعفان و ستمدیدگان جهان به نمایش بگذارد.

روز قدس روز حیات اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بسیج دانشجویی طی بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: روز جهانی قدس سر آغازی است برای بیداری اسلامی مردم منطقه که بتوانند هیمنه دیکتاتورهای دست نشانده شبکه صهیونیزم جهانی را در هم بشکنند.

در این بیانیه تاکید شده است: روز جهانی قدس سرآغازی است برای شناخت توانمندی‌های بیش از یک میلیارد مسلمان و نشان دادن آن به اقلیتی که با سلاح زر و زور و تزویر داعیه کدخدایی دهکده جهانی را در سر می‌پروراند.

بسیج دانشجویی استان در این بیانیه افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی با درک چنین شرایطی با فرمان الهی خود روز جهانی قدس را وارد تقویم سیاسی جهان اسلام نمود تا قدرت پوشالی نظام سلطه را در چشم مستضعفان و ستمدیدگان جهان به نمایش بگذارد و به امت اسلام بفهماند اگر متحد شوند و در کنار یکدیگر در صفی واحد در مقابل زیاده خواهی و تجاوزات نظام سلطه به سرحدات اعتقادی و مادی و سرزمینی آنها به ایستند قطعا پیروز هستند.

در بخشی دیگری از این بیانیه آمده است: در سال حماسه سیاسی ملت بزرگ ایران یک بار دیگر بصیرت سیاسی خود را جهت خنثی سازی توطئه‌های دشمان اسلام به نمایش خواهند گذاشت و به جهانیان پیام ایستادگی و مقاومت و پای فشاری بر دفاع از مظلومین عالم را به عنوان یک راهبرد همیشگی و جاودان در نظام اسلامی ایران و تنها راه حل مشکلات مردم منطقه ارسال خواهند کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و ولی فقیه زمانمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ آمادگی خود را جهت نقش آفرینی و حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می‌داریم و آحاد مردم روزه‌دار اصفهان را جهت شرکت در این میثاق دینی و ملی دعوت می‌کنیم.

و در ادامه بسیج دانشجویی استان از مسئولان نظام اسلامی به ویژه دستگاه دیپلماسی کشور خواسته است که با تأسی و تبعیت از آرمان‌های امام خمینی (ره) و گفتمان مقاومت و دفاع از مظلوم مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای اقدامات موثری در صحنه بین‌الملل جهت احقاق حقوق مستضعفان عالم و مردم ستمدیده فلسطین داشته باشند.

انتهای پیام/63001/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول