اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

راهپیمایی روز قدس موجب هراس دشمنان اسلام می‌شود

فرماندار هندیجان گفت: اجتماعات مسلمان از جمله راهپیمایی روز قدس موجب هراس دشمنان اسلام می‌شود.

راهپیمایی روز قدس موجب هراس دشمنان اسلام می‌شود

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان به‌مناسبت پیش‌رو داشتن راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس روز خروج فلسطین از محاصره استعمارگران و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان باید با تمام توان برای برگزاری راهپیمایی در این روز بزرگ، شهر و شهروندان را همراهی کنند.

فرماندار هندیجان عنوان کرد: هدف امام راحل از تعیین این روز با چنین نام و مناسبت، اتحاد مضاعف مسلمانان بوده است که ما نیز وظیفه داریم امروز این مسیر منسجم و یکدلی را تداوم بخشیم.

وی اضافه کرد: تفرقه‌افکنی‌های دشمنان اسلام باید درس بزرگی به مسلمانان داده باشد تا جهان اسلام بیش از گذشته با یکدیگر وحدت داشته و یکپارچه در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

فرج‌اللهی با اشاره به اینکه روز قدس، یک تفکر جهانی است، تصریح کرد: امسال نیز چون هر ساله مردم این شهرستان با حضوری گسترده در راهپیمایی، تداوم مسیر همبستگی و خلق حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

وی بیان کرد: اینگونه اجتماعات و همبستگی‌‌های ارزشمند موجب هراس دشمنان اسلام می‌شود و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نظام و اسلام به این نتیجه رسیده‌اند که مقابله در برابر اتحاد مسلمانان کار بسیار سختی است.

فرماندار هندیجان در پایان گفت: امسال نیز مردم ولایتمدار شهرستان هندیجان پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی رو قدس شرکت خواهند کرد و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاقی مجدد می‌بندند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول