اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه راهپیمایی روز قدس صورت گرفت

اعلام مسیرهای راهپیمایی اردبیل / دبیرکل مجمع اهل بیت(ع) سخنران روز قدس در اردبیل

در آستانه راهپیمایی جهانی روز قدس مسیر راهپیمایی اردبیل و 22 شهری که راهپیمایی در آن برگزار می‌شود، اعلام شد.

اعلام مسیرهای راهپیمایی اردبیل / دبیرکل مجمع اهل بیت(ع) سخنران روز قدس در اردبیل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: راهپیمایی از ساعت 10 صبح روز جمعه در اردبیل و از ساعت 10:30 صبح در سایر شهرها آغاز می‌شود و این راهپیمایی با شکوه در تمام مناطق استان به میعادگاه‌های نماز جمعه ختم خواهد شد.

حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور مسیر راهپیمایی در مرکز استان را یادآور شد و گفت: راهپیمایی برای برادران از ایستگاه سرعین تا میدان مصلی به عنوان محل تجمع راهپیمایی‌کنندگان و برای خواهران نیز مبدا راهپیمایی میدان شریعتی به سمت میدان مصلی اردبیل خواهد بود که راهپیمایی در شهر اردبیل راس ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد:‌ برای این مراسم سخنران کشوری دعوت کردیم که قرار است حجت‌الاسلام شیخ محمد حسن اختری دبیرکل مجمع اهل بیت و سفیر سابق ایران در سوریه سخنرانی کرده و ابعاد روز جهانی قدس و اهمیت و جایگاه آن را تبیین و تشریح کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در سایر شهرستان‌ها راهپیمایی از میادین اصلی شهر به سمت مصلی و محل اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد و سعی شده است در این آیین‌ها سخنرانان در خصوص ابعاد اهمیتی و جایگاه روز قدس و عظمت حضور امت اسلامی در این آیین سخنرانی کند.

نظر‌پور با بیان اینکه این مراسم با صدور قطعنامه پایانی به پایان رسیده و شرکت‌کنندگان در آیین آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان حضوری با شکوه و گسترده خواهند یافت، یادآور شد: امیدواریم راهپیمایی روز قدس امسال صلابت قطعی و حرکت غرور‌آفرین برای امت اسلامی را به دنبال داشته باشد و بار دیگر مردم مومن و روزه‌دار اهمیت و جایگاه این نامگذاری مبارک امام راحل (ره) را حفظ کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: روز قدس در حقیقت مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی است که در این روز امت اسلامی فریاد مظلومیت مردم فلسطین را سر داده و خواستار اضمحلال رژیم غاصب صهیونیسم خواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت:‌ این روز در حقیقت نماد و نشانه‌ای از یکپارچگی امت اسلامی و خروش بیداری آنهاست تا شیاطین روزگار بار دیگر به دلهره بیفتند و از عظمت امت اسلامی در ترس و واهمه به سر ببرند.

انتهای پیام/62005/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول