اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

حضور در راهپیمایی روز قدس تداوم حماسه سیاسی است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس امسال تداوم خلق حماسه سیاسی است.

حضور در راهپیمایی روز قدس تداوم حماسه سیاسی است

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به اهمیت حضور شهروندان در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است.

وی بیان کرد: این موضوع هر ساله در تجمع مردم به مناسبت روز قدس و با سر دادن شعارهای «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر استعمار» نمودار می‌شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز ملت فلسطین در شرایط سخت و دشواری به سر می‌برند و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.

وی ادامه داد: این وظیفه دینی مسلمانان است که از برادر دینی و مسلمان خود حمایت و پشتیبانی کنند.

سامری تصریح کرد: ما نیز باید حضوری باشکوه و پرشورتر از همیشه در راهپیمایی روز قدس امسال باید این مهم را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه حمایت از نیروهای مقاومت به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی، راهپیمایی روز قدس، تداوم این حماسه و حرکت ملی است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم ولایتمدار این شهرستان نیز بار دیگر با اتحاد و حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مظلومیت و استکبار ستیزی را سر می‌دهند.

وی در پایان گفت: در روز قدس ثابت می‌کنیم در کنار نظام اسلامی و ملت فلسطین هستیم و ثابت خواهیم کرد که قدس و سرزمین‌های اشغالی از آن مسلمانان است.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول