اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد

محدودیت تردد کامیون‌ها در محور فرعی دوکوهک استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و ساکنان فجر دوکوهک شیراز، تردد کامیون‌ها در محور فرعی صنایع فجر از ساعت 6 عصر تا 6 صبح ممنوع شد.

محدودیت تردد کامیون‌ها در محور فرعی دوکوهک استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: یکی از ابتکارات مهم و بزرگ امام خمینی (ره)، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس است.

وی مقابله مستضعفان با مستکبران عالم، بیداری مسلمانان و ایجاد حس خودباوری و خوداتکایی بیشتر بین مسلمانان را از پیامدهای روز قدس برشمرد و ادامه داد: روز قدس، روز تعیین سرنوشت ملت‌های مظلوم و مستضعف عالم است.

فرمانده انتظامی فارس نمایش اتحاد مسلمانان را از دیگر دستاوردهای روز جهانی قدس ذکر کرد و افزود: روز قدس امسال به لحاظ بیداری اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سجادیان گفت: روز قدس متعلق به تمام ملت‌های مظلوم، احزاب و گروه‌ها، عدالت‌خواهان و آزادی‌خواهان است.

وی با اشاره به این که روز قدس پرچم عدالت‌خواهی، حق‌طلبی و مبارزه با ظلم و ستم است، گفت: حضور گسترده مردم، تحقیر رژیم غاصب صهیونیستی را به دنبال دارد.

محدودیت تردد کامیون‌ها در محور فرعی دوکوهک

بر اساس این گزارش همچنین به منظور رفاه حال شهروندان و ساکنان فجر دوکوهک شیراز، تردد کامیون‌ها در محور فرعی صنایع فجر از ساعت 6 عصر تا 6 صبح ممنوع اعلام شد.

ساکنان فجر دوکوهک شیراز با مراجعه به پلیس فارس، ‌عنوان کردند که تردد کامیون‌های کمپرسی که برای بارگیری از معادن شن و ماسه از آن محل عبور می‌کنند، ‌سبب سلب آسایش اهالی شده و در این مورد تقاضای رسیدگی کردند.

با بررسی‌های انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمده با مبادی ذی‌ربط، ‌پلیس فارس به منظور رفاه حال این شهروندان، تا راه‌اندازی جاده جدید که در دستور کار مسئولان است، تردد کامیون‌ها در آن محل را در شب ممنوع اعلام کرد.

در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان اهالی فجر دوکوهک با فرمانده انتظامی فارس در این مورد برگزار شد،  سجادیان با بیان اینکه پلیس از مردم و برای مردم است، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش شهروندان اولویت کاری پلیس فارس است.

وی افزود: در فرماندهی انتظامی فارس برای انجام عملی که در راستای خدمات‌رسانی و رفاه حال شهروندان باشد با مردم مشورت و تا آنجا که افراد با قانون و مقررات باشند، ‌پلیس نیز در کنار آنان است.

فرمانده انتظامی فارس خواسته مردم دوکوهک را به‌ حق برشمرد و گفت: برای کسب درآمد نباید امنیت جان مردم را به خطر انداخت و هر کاری در حوزه خود، باید با حساب و کتاب باشد.

سجادیان به اعضای شورای این محل پیشنهاد داد که در وقت تعیین شده سه ماهه برای احداث جاده جدید که ساخت آن در دستور کار مبادی ذی‌ربط قرار دارد، اهالی یک نفر را به عنوان نماینده معرفی و کارها را پی‌گیری کنند.

وی بیان کرد: تردد کامیون از ساعت 6 عصر تا 6 صبح در محور فرعی دوکوهک که منتهی به صنایع فجر می‌شود ممنوع و در صورت تخلف ضمن اعمال قانون، خودروی متخلف یک ماه توقیف می‌شود.

فرمانده انتظامی فارس از مردم به عنوان چشمان پلیس یاد کرد و گفت: برای اجرای هرچه بهتر این تصمیم که در راستای امنیت و رفاه حال همشهریان اتخاذ شده، گزارشات مردمی می‌تواند پلیس را در برخورد با افراد متخلف یاری کند.

انتهای پیام/2448/ق/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول