اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حوزه علمیه خراسان:

مسئله فلسطین از اساسی‌ترین امور و فرایض مسلمانان است

در بیانیه حوزه علمیه خراسان به مناسبت روز قدس آمده است: مسئله فلسطین از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین امور و فرایض مسلمانان است.

مسئله فلسطین از اساسی‌ترین امور و فرایض مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در بیانیه حوزه علمیه خراسان به مناسبت روز قدس آمده است: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، توفیقی الهی و حرکتی پر برکت بود که به درایت ناخدای کشتی انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) رقم خورد و سرچشمه یک حرکت عظیم و وحدت آفرین در جهان اسلام شد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: حرکتی که اکنون در نقاط مختلف جهان به عنوان همایشی برای اقتدار و عدالت طلبی و ظلم ستیزی جهان اسلام بدل گشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌شک حضور یکایک مسلمانان روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف جهان در آخرین جمعه ماه صیام و رحمت الهی، تاکیدی دوباره بر انسجام و وحدت ملت‌های مسلمان و خط بطلانی بر خواب‌های پریشان استکبار و دشمنان غاصب فلسطین مظلوم خواهد بود.

این بیانیه تصریح می‌کند: روز قدس در سال 92 با توجه به حرکت‌هایی که در جهان رخ داده، فرصت مغتنمی برای آزادی‌خواهان سرتاسر جهان است تا با تشکیل جبهه‌ای متحد و مستحکم در برابر دشمنان اسلام، مهیای حکومت جهانی اسلام شوند و موید این بشارت، انقلاب‌های بیداری اسلامی و خیزش‌های ضد سرمایه‌داری در غرب و تشکیل جبهه‌ پرقدرت مقاومت اسلامی و ضدصهیونیستی حزب الله لبنان و حماس در فلسطین است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: عملکرد مفتضحانه آمریکا و اسراییل در پشتیبانی از تروریست‌ها و شورشیان در کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم سوریه از یک سو و معرفی حزب‌الله در لیست تروریست‌های جهانی از دیگر سو، نشانی آشکار از ضعف و زبونی استکبار و صهیونیزم و در مقابل، مقاومت و تحولات روشن اسلامی در منطقه، نشانی از شوکت و عظمت اسلام و مسلمین است.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: حوزه علمیه خراسان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات میهمانان ماه رحمت و ضیافت الهی و گرامیداشت روز جهانی قدس از عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه و روزه‌دار به‌ویژه خانواده بزرگ روحانیت خراسان دعوت می‌کند تا ضمن حضور با صلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید بیعت کرده و ثابت می‌کنند که به فرمان مقتدای فرزانه خود، مسئله فلسطین برای همه مسلمانان ایران اسلامی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین امور و فرایض است.

انتهای پیام/70002/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول