اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئول اورژانس کشور

مرکز کنترل فوریت‌های پزشکی مازندران افتتاح شد

مرکز کنترل فوریت‌های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حدود یک میلیارد تومان در محل ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بهره‌برداری رسید.

مرکز کنترل فوریت‌های پزشکی مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرکز کنترل فوریت‌های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حدود یک میلیارد تومان پیش از ظهر امروز در محل ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بهره برداری رسید.

محمدتقی طالبیان مسئول اورژانس کشور در این مراسم اظهار داشت: با افتتاح این مرکز همه حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران تحت کنترل قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این مرکز همه نیازهای مواقع بحران را تامین می‌کند و اطلاعات درستی را در اختیار مجریان و متولیان بحران قرار می‌دهد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در ادامه یادآور شد: ایران جزء کشورهای بحران‌خیز جهان است و از 40 حوادثی که در جهان موجود است 31 مورد آن در ایران اتفاق می‌افتد.

وی تاکید کرد: ایجاد این مرکز در دانشگاه‌های کشور باید به طور جد پیگیری شود.

در ادامه، محمد مهدی ناصحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز خاطرنشان کرد: زمین مرکز ای او سی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مبلغ 250 میلیون تومان از شرکت تعاونی خریداری شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون 280 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شد و برای تکمیل نیاز به 400 میلیون تومان اعتبار است.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول