اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه‌های عمرانی، شهری و روستایی در قوچان

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار قوچان از افتتاح پروژه‌های عمرانی، شهری و روستایی همزمان با هفته دولت در قوچان خبر داد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی، شهری و روستایی در قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، رمضانعلی حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان قوچان گفت: هفته گرامیداشت دولت فرصتی برای ارائه عملکرد خدمتگذاران مردم در دولت بوده که مقام معظم رهبری نیز تاکید فراوانی بر آن دا‌شته‌اند، است.

وی با اشاره به این مطلب که گزارش عملکرد تنها ویژه هیئت وزیران و دولت نیست، تصریح کرد: گزارش عملکرد یعنی بیان زحمات و خدمات تک‌تک اجزای زیر مجموعه و کل نظام جمهوری اسلامی ایران که مورد هدف استکبار جهانی قرار گرفته است.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار قوچان ادامه داد: استکبار جهانی با دولت و فرد خاصی مشکل ندارد بلکه آنان حقیقت انقلاب را درک نکرده و به دنبال زیر سئوال بردن عملکرد دولت و کارآیی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و نظام بوده اما همواره نظام مورد پشتیبانی‌های مردم قرار گرفته است.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار قوچان با بیان این‌که با پایان مسئولیت خدمت‌رسانی به اتمام نمی‌رسد، یادآور شد: صحبت خدمت و کار در نظام جمهوری اسلامی ایران تصدی مسئولیت یا ریاست نیست بلکه هدف خدمتگذاری به مردم است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرستان قوچان در هفته دولت خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی، معرفی و تقدیر از کارمندان و خبرنگاران نمونه، برگزاری یادواره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری مانند قرآن کریم قسمتی از برنامه‌های هفته دولت در شهرستان قوچان است.

حسین‌زاده خدمتگذاری در نظام جمهوری اسلامی ایران را ادامه‌دار دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برخواسته از خون شهدا بوده و تنها کارش خدمت‌رسانی به مردم است که با رهبری‌های مقام معظم رهبری بوده و این خدمتگذاری ادامه دارد.

وی با اشاره به مشکل سیستم دیجیتال در شهرستان قوچان گفت: سیستم راه‌اندازی شده در شهرستان‌های دیگر استان با استفاده از سیستم قبلی و صرف هزینه کم قابل استفاده شده است اما متاسفانه به دلیل فرسودگی سیستم فرستنده قوچان در زوباران و صرف هزینه بالا برای راه‌اندازی سیستم دیجیتال این مهم تاکنون به مرحله عملیاتی نرسیده است.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار قوچان عنوان کرد: برای اجرایی شدن این طرح پیمانکاری مشخص شده که با دادن قول‌های مساعد امیدواریم معمای سیستم دیجیتال قوچان برطرف شود.

انتهای پیام/70003/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول