اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تویسرکان مطرح کرد

روز قدس نماد اندیشه متعالی امام خمینی / مسیر راهپیمایی مشخص شد

معاون فرماندار تویسرکان روز قدس را نماد اندیشه متعالی امام خمینی(ره) دانست.

روز قدس نماد اندیشه متعالی امام خمینی / مسیر راهپیمایی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، یحیی خورشید‌خانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز قدس این شهرستان، اظهار داشت: بیت‌المقدس قبله نخست مسلمانان است که باید با یکپارچگی و اتحاد  مردم در سراسر جهان از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی خارج شود.

وی روز قدس را نماد اندیشه متعالی امام خمینی(ره) دانست و اذعان کرد: انسجام ملت مسلمان در آخرین روز جمعه ماه رمضان به تدبیر امام راحل نمادی از وحدت و همدلی مسلمین را نشان می‌دهند.

معاون فرماندار تویسرکان تأکید کرد: بر همه ما واجب است که باشکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی روز قدس در راستای محکوم کردن حرکت ظالمانه رژیم منحوس اسرائیل حاضر شویم.

وی با اشاره به گسترش بیداری اسلامی در جهان، اظهار داشت: امروز مردم جهان از خواب غفلت بیدار شده‌اند و این بیداری نشأت گرفته از حرکت متعالی امام راحل و شهدای ایران اسلامی در دنیا بوده‌ است.

خورشید‌خانی در ادامه برنامه‌ریزی درست و هماهنگی متولیان امر برای حضور حداکثری روزه‌داران در راهپیمایی روز قدس را خواستار شد و تصریح کرد: شهرداری شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج نسبت به نظافت و رفع مشکلات سطح شهرها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برای هر چه با شکوه برگزار شدن راهپیمایی روز قدس اطلاع‌رسانی از سوی دستگاه‌های مرتبط صورت گیرد، ابراز کرد: جملات کلیدی روز قدس از فرامین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بر سربرگ نامه‌ها، اطلاع‌رسانی از طریق منابر مساجد و... تا روز موعد در سطح شهرستان انجام شود.

معاون فرماندار شهرستان تویسرکان ساعت آغاز راهپیمایی در تویسرکان را ساعت 11 صبح روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: محل تجمع راهپیمایان میدان شهید فرشید هرمزی خواهد بود.

وی ادامه داد: راهپیمایان مسیر خیابان‌ باهنر و انقلاب را تا مصلای نماز جمعه تویسرکان واقع در میدان آزادی با فریاد انزجار و نفرت خود علیه رژیم غاصب صهیونیستی طی می‌کنند.

خورشیدخانی در پایان از برگزاری راهپیمایی روز قدس در روستاهای اشتران و سید شهاب در بخش مرکزی و لاشجرد و لامیان خبر داد و گفت: روز قدس مردم شهرهای سرکان و فرسفج نیز فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول