اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز:

میدان شهدای کرج میعادگاه راهپیمایان در روز جهانی قدس است

رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز گفت: با هماهنگی به عمل آمده، میدان شهدای کرج میعادگاه راهپیمایان در روز جهانی قدس است.

میدان شهدای کرج میعادگاه راهپیمایان در روز جهانی قدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌حجت‌الاسلام محمدحسین روحی‌یزدی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری راهپیمایی روز قدس نشانه اعلام حمایت ملت‌های مسلمان به ویژه ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط امام خمینی (ره) به روز جهانی قدس نامگذاری شده است، باید با شکوه و عزت خاصی برگزار شود تا دشمنان بدانند ما هرگز دست از حمایت و پشتیبانی مردم مظلوم فلسطین برنخواهیم داشت.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اساسی به منظور هر چه باشکوه برگزار شدن مراسم‌های این روز در استان البرز اندیشیده شده است، افزود: مسیر این راهپیمایی از میدان شهدای کرج به سمت مصلی خواهد بود.

روحی‌یزدی در ادامه از مردم همیشه در صحنه استان البرز خواست تا با حضور دشمن‌شکن خود بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را خلق کنند و کارنامه درخشانی را در خود به واسطه این حضور به ثبت رسانند.

وی با اعلام اینکه ساعت راهپیمایی روز جهانی قدس در البرز نیز ساعت 11 اعلام شده است، افزود: با تمهیدات اندیشیده شده نمایش عکسی از آلبوم تصاویر روز جهانی قدس و برگزیدن بهترین عکس از میان عکس‌ها به عنوان یکی از برنامه‌های فرهنگی این روز در نظر گرفته شده است.

مسئول ستاد قدس و انتفاضه استان البرز تأکید کرد: در این راستا شش غرفه فرهنگی در مسیرهای مختلف راهپیمایی در نظر گرفته شده است که از این تعداد سه ایستگاه را به کودکان و نوجوانان حاضر در این راهپیمایی اختصاص داده‌ایم.

روحی‌یزدی اظهار داشت: سعی می‌شود در این غرفه‌ها یاد و خاطره شهدا نیز گرامی داشته شود که در این راستا تصاویری از شهدای هسته‌ای، شیخ حسن شحاطه رهبر شیعیان مصر و شهدای هسته‌ای کشورمان در برابر دیدگان مردم در قاب تصویر کشیده شود.

انعکاس راهپیمایی روز قدس در البرز از صدا و سیما برای نخستین‌بار

مسئول ستاد قدس و انتفاضه استان البرز گفت: با توجه به راه‌اندازی سیمای البرز انعکاس این حرکت عظیم مردمی نیز برای نخستین‌بار از سیمای استان پخش خواهد شد.

وی از صدور کارت خبرنگاری برای خبرنگاران رسانه‌های مختلف این استان خبر داد و افزود: خبرنگاران مهمترین عامل در به تصویر کشیدن این حماسه هستند، لذا حضور آنها در این مراسم می‌تواند در انتشار اخبار درست و لحظه به لحظه آن بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول