اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرماندار اهواز

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در اهواز اعلام شد

فرماندار اهواز مسیر راهپیمایی روز قدس در این شهر را اعلام کرد و گفت: این راهپیمایی در روز جمعه یازدهم مرداد برگزار خواهد شد.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در اهواز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی ظهر امروز در جلسه روز جهانی قدس اهواز که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس مانند هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به بیان مسیر راهپیمایی پرداخت و گفت: راهپیمایی روز قدس امسال مانند سال گذشته از مسجد آیت الله جزایری اهواز واقع در خیابان امام آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: راهپیمایی روز قدس اهواز امسال از ساعت 11 صبح آغاز می‌شود و تا مصلای مهدیه امام خمینی (ره) ادامه دارد.

وی در ادامه وظایف ادارات مختلف برای راهپیمایی روز قدس بیان کرد و اظهار کرد: کار تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی در سطح شهر بر عهده شهرداری است.

فرماندار اهواز تصریح کرد: با توجه به گرمای تابستان در اهواز و روزه دار بودن مردم دو ایستگاه جهت استراحت افراد سالخورده و ناتوان در طول مسیر، راه اندازی می‌شود.

وی از پرواز دو بالگرد در روز قدس در اهواز خبر داد و خاطرنشان کرد: این بالگرد‌ها از سوی مناطق نفت خیز جنوب و سپاه پاسداران به پرواز در می‌آیند.

فدعمی اضافه کرد: اگر هلال احمر نیز می‌تواند در روز قدس بالگرد به پرواز درآورد ما این آمادگی را داریم تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

فرماندار اهواز تاکید کرد: همه باید از این فرصت به وجود آمده ‌‌نهایت استفاده را ببریم تا راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر برگزار شود زیرا امکاناتی که در اختیار داریم ملک شخصی نیست بلکه متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم است که باید در راستای اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود.

انتهای پیام/72010/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول