اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور اهواز خواستار شد

ضرورت مشخص شدن مسیر اتوبوس‌های اهواز در روز قدس

رئیس پلیس راهور اهواز از مسئولان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهر خواست تا مسیر اتوبوس‌ها را با نصب تراکت‌هایی مشخص کنند.

ضرورت مشخص شدن مسیر اتوبوس‌های اهواز در روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمید خورسند‌نژاد ظهر امروز در جلسه روز جهانی قدس اهواز که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار کرد: از مسئولان برگزاری روز جهانی قدس می‌خواهم تا مسیر اتوبوس‌ها را برای بازگشت همشهریان به محلات خود را مشخص کنند.

وی افزود: در سال‌های گذشته فقط تراکتی در جلوی اتوبوس‌ها نصب می‌شود ولی از مسئولان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و اتوبوس رانی می‌خواهم که تراکت‌های تعیین مسیر را، در 4 طرف اتوبوس‌ها نصب کنند تا شهروندان راحت‌تر بتوانند مسیرهای خود را بیابند.

رئیس پلیس راهور اهواز گفت: امیدوارم برای سهولت در تردد خودروهای مسئولان برگزاری مراسم روز جهانی قدس آرمی طراحی شود تا در رفت و آمد آن‌ها مشکلی ایجاد نشود.

خورسند‌نژاد از شهرداری نیز درخواست کرد برای بهتر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس، خیابان‌های فرعی اطراف خیابان امام خمینی (ره) شرقی را در روز راهپیمایی مسدود کند.

انتهای پیام/72010/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول