اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان:

سند گردشگری استان کرمان تدوین می‌شود

رئیس کمیسیون گردشگری و حمل و نقل اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان کرمان گفت: تدوین سند گردشگری استان در دستور کار کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قرار دارد.

سند گردشگری استان کرمان تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید ابراهیم علوی شامگاه یکشنبه در شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در اتاق بازرگانی کرمان جنبه گردشگری کمیسیون بیش از محور حمل و نقل آن است.

وی با اشاره به گردش اقتصادی صنعت گردشگری در جهان اضافه کرد: توجه کشورها به این سمت و افزایش گردشگران بیانگر این است که کشورها به دنبال درآمدهای سرشار حاصل از اشتغال‌های کم‌سرمایه هستند.

رئیس کمیسیون گردشگری و حمل و نقل اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه کرمان جزو پنج استان دارای جاذبه‌های گردشگری است، خاطر نشان کرد: گردشگری در استان کرمان قابلیت اشتغال‌زایی فراوانی دارد و فرصت‌های خوبی در این بخش داریم که به راحتی از کنارش می‌گذریم.

علوی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متعدد در استان کرمان گفت: در 16 مورد از جمله خرما، پسته، قالی، صنایع دستی، گل محمدی، بادام و حتی معدن می‌توان این جشنواره‌ها را برگزار کرد.

وی گفت: تدوین سند گردشگری استان کرمان در دستور کار کمیسیون گردشگری و حمل و نقل اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان کرمان است و 180 میلیون تومان برای معرفی گردشگری استان و ظرفیت‌ها هزینه کرده‌ایم.

انتهای پیام/80019‌/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول