اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسیر راهپیمایی روز قدس جیرفت اعلام شد

راهپیمایی روز قدس در جیرفت بعد از نماز جمعه این هفته از مسجد جامع این شهر تا چهارراه فرمانداری برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی روز قدس جیرفت اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری یکشنبه شب در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس  در این شهرستان اظهار داشت: باید هماهنگی بهتری برای راهپیمایی روز قدس داشته باشیم تا این امر با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

وی افزود: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روز جهانی قدس نام گرفته است و یکی از جلوه‌های حقیقی انسجام و وحدت جهان اسلام و مسلمین با یکدیگر است.

معناصری عنوان کرد: مردم شهرستان جیرفت با پشت سر گذاشتن ایام و لیالی قدر آماده خلق حماسه سیاسی دیگری در عرصه ملی و بین‌المللی شوند تا صدای حقانیت تنیده شده در مظلومیت فلسطین و قدس شریف را بار دیگر در جهان فریاد زده و داد مظلوم را از ظالمان و رژیم اشغالگر و سفاک قدس مطالبه کنند.

معاون فرماندار جیرفت بیان داشت: مردم این شهر باید بار دیگر سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زده و با آرمان مقدس آزادی قدس شریف تجدید میثاق کنند.

وی وحدت را رمز موفقیت اسلام و مسلمانان دانست و افزود: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند، زمینه‌ساز وحدت مسلمانان و تقابل با فتنه‌ها و زیربنایی برای پیروزی قدس باشد.

معناصری به اهداف برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و افشای فتنه‌انگیزی بین فرق اسلامی، حمایت از مردم فلسطین از اهداف مهم ‌برگزاری این راهپیمایی عظیم در کشورهای جهان اسلام است.

معاون فرماندار جیرفت محکومیت نظام‌های سلطه‌گر‌ و رژیم‌های وابسته و حمایت کننده از رژیم اشغالی قدس را از دیگر اهداف برگزاری راهپیمایی روز قدس اعلام و عنوان کرد: با حضور گسترده مردم در صحنه و سر دادن شعار مرگ بر استکبار پشتوانه‌ای محکم برای مقاومت مردم فلسطین ایجاد می‌شود.

به گزارش فارس راهپیمایی روز قدس در جیرفت بعد از نماز جمعه این هفته از مسجد جامع این شهر تا چهارراه فرمانداری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2655/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول