اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

احیای ستاد امر به معروف از برکات نظام مقدس جمهوری اسلام است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر از برکات نظام مقدس جمهوری اسلام است.

احیای ستاد امر به معروف از برکات نظام مقدس جمهوری اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت ‏الاسلام غلامرضا زاهدی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مهدیشهر افزود: احیای این ستاد از برکات نظام مقدس جمهوری اسلام است.

وی یکی از ویژگی‏های فریضه امر به معروف و نهی از منکر را سالم‏ سازی محیط اجتماعی و به حداقل رسیدن منکر در جامعه دانست که همه افراد باید در مسیر این امر مهم گام بردارند.

معاون تشکل‏های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از برکات این نظام است گفت: برای عمومی‏ شدن فرهنگ امر به معروف در فضای شهرستان نیازمند مشارکت آحاد مردم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر افزود: آمر به معروف باید آگاه به انجام کار خود و همچنین علم به مسائل دینی داشته باشد تا در این مسیر به خوبی عمل کند.

زاهدی نقش دستگاه‌های اجرایی را در پیشبرد طرح عفاف و حجاب و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر مهم برشمرد و گفت: این مهم به خاطر نقش و تأثیرگذاری دستگاه‌ها باید در این مراکز جدی‌تر گرفته شود.

معاون تشکل‏های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر باعث اصلاح بسیاری از ناهنجاری‏ها در جامعه شده و باید به این مقوله با نگاه ارزشی و دینی بنگریم.

زاهدی قوام جامعه را به امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: شاخصه‏ های ذهنی افراد را باید به سمت ارزش‏ها سوق و ذائقه آنان را به سمت فریضه امر به معروف و نهی از منکر هدایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نهادینه شدن این فرهنگ در دستگاه‏ها و تشکل‏های دینی به تقویت امر به معروف و نهی از منکر و پیشبرد عفاف و حجاب منجر خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول