اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران عنوان کرد

تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات گچساران

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در همه اداره‌ها و نهادهای این شهرستان تشکیل شده است.

تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، بهمن ایمانی‌فرد پیش از ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران با اشاره به ابلاغیه اجرای طرح تذکر لسانی در این شهرستان اظهار کرد: گچساران جزو 200 شهر منتخب کشور برای اجرای این طرح است.

اجرای طرح تذکر لسانی از دوم مرداد همزمان با دهه کرامت در گچساران

وی افزود: برنامه‌ریزی مطلوب و ارائه راهکارهای کاربردی برای اجرایی کردن این برنامه‌ها و نیز آمادگی برای فراهم کردن مقدمات اجرای طرح تذکر لسانی بسیار مهم و مورد تأکید است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران تصریح کرد: سیاست ستاد مرکزی ترویج هر چه بیشتر تذکر لسانی بوده و این طرح مهم به‌طور جدی پیگیری و اجرا می‌شود.

ایمانی‌فرد با اشاره به آغاز این طرح از دوم مردادماه در گچساران و با بیان این‌که قبل از آغاز طرح تذکر لسانی اقدامات لازم صورت گرفته است، گفت: همکاری، همفکری و همراهی اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در طول اجرای این طرح ضرورت دارد.

وی عنوان کرد: اجرای این طرح نباید تنها به ماه خاصی از سال محدود باشد و باید در تمام طول سال این کار صورت گیرد و این فرهنگ به‌طور مطلوب نهادینه و تقویت شود.

ایمانی‌فرد یادآور شد: برنامه‌های امسال از سوی ستاد مرکزی ابلاغ شده و همکاری هر چه بیشتر و تلاش اداره‌ها و نهادهای عضو ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران در اجرایی کردن این برنامه‌ها ضرورت دارد.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در راستای اجرایی کردن این برنامه‌ها و رسیدن به اهداف مورد نظر همکاری مطلوبی داشته باشند.

راه‌اندازی گروه‌های تذکر لسانی در اداره‌ها و نهادهای گچساران

ایمانی‌فرد گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌ها و نهادهای این شهرستان بوده که این کار به‌طور کامل و در همه ادارات صورت گرفته است.

وی با تأکید بر لزوم فعال بودن این شوراها در اداره‌ها و نهادها خاطرنشان کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در همه دستگاه‌‌های اجرایی باید تقویت شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران، راه‌اندازی گروه‌های تذکر لسانی در شوراهای امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه‌های مهم امسال ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

ایمانی‌فرد افزود: هر کدام از شوراهای امر به معروف و نهی از منکر باید با فعال‌سازی یک گروه تذکر لسانی در این زمینه فعالیت کنند.

انتهای پیام/82014/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول