اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر ایلام:

مدیران ایلام آموزش‌های امر به معروف دریافت می‌کنند

جانشین دبیر ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان ایلام از برگزاری دوره آموزشی اخلاق با حضور مدیران ادارات استان ایلام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

مدیران ایلام آموزش‌های امر به معروف دریافت می‌کنند

علی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در راستای عمل به فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص اهمیت آموزش و به منظور تحکیم و ارتقای پایه‌های معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و معنوی یک دوره آموزشی اخلاق مدیران توسط ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این کلاس‌ها با حضور بیش از 100 نفر از مدیران و دست‌اندرکاران امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان ایلام در ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر ایلام برگزار می‌شود. 

کریمی افزود: دوره آموزشی اخلاق مدیران و امر به معروف و نهی از منکر به مانند سال‌های گذشته به عنوان یکی از برنامه‌های تأثیرگذار در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه هر ماه در حال برگزاری است.

وی گفت: این دوره آموزشی توسط نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام برگزار می‌شود و اگر کسانی باشند که توان اجرا را داشته باشند از آنان استفاده خواهد شد.

کریمی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نیز این دوره آموزشی در هر هفته چهارشنبه‌ها در حجم گسترده‌تر و با حضور مدیران و دست‌اندرکاران امر به معروف و نهی از منکر ادارات برگزار می‌شود که با استقبال چشمگیری همراه بوده است. 

جانشین دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام هدف از اجرای دوره آموزشی اخلاق مدیران را یادآوری مسایل اخلاقی، تحکیم و ارتقای پایه‌های معرفتی، بصیرتی و معنوی مدیران عنوان کرد و افزود: در این دوره درباره چگونگی برخورد با ارباب رجوع، همکاران و مرئوسین صحبت خواهد شد.

کریمی خاطرنشان کرد: مشابه این دوره در شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2246/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول