اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی و تبلیغی شهرستان میامی:

ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر به تلاش همگانی نیاز دارد

مسئول فرهنگی و تبلیغی شهرستان میامی، احیا و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را نیازمند تلاش همگانی دانست و گفت: گسترش آگاهی و تقویت بصیرت لازمه احیای این فریضه مهم است.

ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر به تلاش همگانی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏ الاسلام مجید بخشی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر میامی با تأکید بر ترویج این فریضه الهی در جامعه افزود: امر به معروف و نهی از منکر از دستورات اسلام است و همه باید برای ترویج آن کوشش کنند.

وی تصریح کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای در زمینه نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی در جامعه ضروری است.

مسئول فرهنگی و تبلیغی شهرستان میامی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر استراتژی مقابله با هجمه‏ های فرهنگی دشمن در جامعه بوده و برای زنده نگه‏داشتن این فرهنگ الهی باید تلاش شود.

بخشی در بخش دیگری با بیان فعالیت‏های این کانون در زمینه ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزود: برگزاری سه جلسه توجیهی ویژه مسئولان هیئت‏های مذهبی و تشکیل گروه‏های شورای امر به معروف و نهی از منکر در میان هیئت‏ها از جمله این فعالیت‏ها بوده است.

وی برگزاری سه کارگاه آموزشی ویژه اصناف را از دیگر فعالیت‏های کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی در خصوص احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست.

مسئول فرهنگی و تبلیغی شهرستان میامی گفت: علاوه بر این روحانیان مستقر و طرح هجرت نیز در راستای تبلیغ این فریضه الهی و تذکر لسانی بیش از 60 جلسه سخنرانی برگزار کرده‏ اند.

دومین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میامی در سال جاری با حضور اعضا در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول