اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

ترویج فرهنگ امر به معروف جامعه را به سوی آرامش روحی و روانی هدایت می‌کند

امام جمعه نکا گفت: ترویج و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جامعه انسانی را به سوی سعادت، اعتماد به همدیگر و آرامش روحی و روانی و آسایش خاطر اجتماعی هدایت می‌کند.

ترویج فرهنگ امر به معروف جامعه را به سوی آرامش روحی و روانی هدایت می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی نکا گفت: آگاهی‌بخشی به مردم درباره آسیب‌ها و خطرات ناشی از اعمال منکرات در جامعه و افزایش بینش دینی از جمله مسائلی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ترویج و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جامعه انسانی را به سوی سعادت، اعتماد به همدیگر و آرامش روحی و روانی و آسایش خاطر اجتماعی هدایت می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدی‌لایینی با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر و استفاده معنوی از این شب‌های سرنوشت، خاطرنشان کرد: باید امنیت معابر، خیابان‌ها،کوچه‌ها در شهر و روستاها در شب‌های ماه مبارک رمضان حفظ شوند.

امام جمعه نکا یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی هر مسلمان است و باید در این ماه شرایط استفاده و بهره‌برداری از تقوای الهی را برای همگان فراهم کنیم.

فرماندار نکا نیز در سخنانی بیان داشت: آنچه که موجب تحکیم دین در جامعه می‌شود احساس مسئولیت و اعمال نظارت همگانی است و اگر همه ما در برابر این مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت کنیم به درستی این مسئله نهادینه می‌شود.

علی رجبی با بیان اینکه باید در بحث امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بیشتری داشته باشیم، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر همانند نماز و روزه واجب است و در نظام اسلامی همه ما در این راستا وظیفه داریم برای نهادینه کردن آن و جلوگیری از انحرافات و ناهنجاری‌ها وارد شویم.

در ادامه این جلسه وضعیت امر به معروف و نهی از منکر، برنامه‌های ماه مبارک رمضان، طلاق، سبک زندگی، قهوه‌خانه‌ها و سفره‌خانه‌ها، طرح تکریم ارباب رجوع، فضای سبز عمومی، حریم جنگل‌ها، حجاب کارکنان و کارمندان ادارات و نهادهای عمومی بررسی شد.

انتهای پیام/86002/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول