اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی سرایان:

شهرستان سرایان 297 کیلومتر راه آسفالته دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی سرایان گفت: طول راه‌های آسفالته شهرستان سرایان 297 کیلومتر است.

شهرستان سرایان 297 کیلومتر راه آسفالته دارد

محمد تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تمام روستاهای بالای 20 خانوار در شهرستان سرایان از نعمت راه آسفالته بهره‌مند هستند.

وی طول راه‌های آسفالته شهرستان سرایان را 297 کیلومتر دانست و اذعان داشت: این راه‌ها شامل راه‌های اصلی، فرعی و روستایی می‌شود.

84 کیلومتر طول راه‌های خاکی شهرستان سرایان

رئیس اداره راه و شهرسازی سرایان از وجود 226 کیلومتر طول راه‌های آسفالته روستایی خبر داد و افزود: طول تمام راه‌های خاکی این شهرستان 84 کیلومتر است.

تاجی با بیان اینکه بهسازی محور سرایان کریمو انجام شده است، تصریح کرد: طول این مسیر 24 کیلومتر بوده که مطالعه و نقشه‌برداری این مسیر انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات تعریض ابنیه فنی و زیرسازی این مسیر به طول چهار کیلومتر انجام شده و مابقی در صورت تامین اعتبار انجام می‌شود.

نیاز به تامین اعتبار برای آسفالت جاده سرایان سه قلعه

رئیس اداره راه و شهرسازی سرایان با بیان اینکه پروژه تعریض محور آیسک سه راهی سرند اجرا شده است، اضافه کرد: این پروژه به طول 9 کیلومتر و در غالب پروژه بهسازی سرایان فردوس به انجام رسیده و آماده اجرای آسفالت است.

تاجی گفت: اصلاح مسیر ابتدای جاده سرایان سه قلعه به طول یک کیلومتر از دیگر پروژه‌های انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی سرایان است.

وی یادآور شد: برای اجرای عملیات آسفالت این مسیر نیاز به تامین اعتبار وجود دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی سرایان از لکه‌گیری سطحی محور سه قلعه چاه طالب به طول هفت کیلومتر خبر داد و خاطر نشان کرد: لکه‌گیری بقیه مسیر در صورت تامین قیر و آسفالت انجام می‌شود.

انتهای پیام/69021/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول