اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد خوزستان خبر داد

آزمون دوره‌ای 215 وسیله توزین و سنجش در خوزستان

کارشناس مسئول اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد خوزستان از آزمون 215 دستگاه باسکول توزین بار در این استان خبر داد.

آزمون دوره‌ای 215 وسیله توزین و سنجش در خوزستان

رمضان پیرمردای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با استناد به فصل ششم از ضوابط اجرایی و مقررات اوزان، مقیاس‌ها و و سایل سنجش موضوع بند هفت ماده 20  قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان استاندارد ایران مصوب سال 1375 و مواد 22، 23 و 24 در شرح وظایف دارندگان اوزان و مقیاس‌ها و وسایل سنجش، باید هر وسیله سنجش از جمله باسکول‌ها حداقل یک بار در سال مورد ارزیابی صحت عملکرد که آزمون نامیده می شود قرار گیرند.

وی افزود: این کار توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران و یا شرکت‌های مجری تایید صلاحیت شده به نیابت از سازمان ملی استاندارد ایران صورت می گیرد.

پیرمرادی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد 215 باسکول نصب شده در مناطق مختلف استان خوزستان مورد آزمون اولیه (سنواتی) قرار گرفته‌اند.

کارشناس مسئول اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد خوزستان تصریح‌کرد:  از این تعداد 209 عدد آنها الزامات اندازه‌شناسی را برآورده نموده و از صحت کار مناسبی برخوردار هستند و برچسب آزمون دوره‌ای سال 1392روی آنها نصب شده است.

انتهای پیام/78002/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول