اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی خبر داد

انجام 9 هزار و 408 آزمون نازل‌های عرضه سوخت مایع آذربایجان غربی

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته 9 هزار و 408 آزمون بر روی نازل‌های عرضه سوخت مایع استان آذربایجان غربی صورت گرفته است.

انجام 9 هزار و 408 آزمون نازل‌های عرضه سوخت مایع آذربایجان غربی

منصور جلایر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر 230 سردخانه نگهداری مواد غذایی در استان آذربایجان غربی تحت پوشش اداره کل بوده و مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 97 سردخانه دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات سردخانه‌ای برای سردخانه‌های با ظرفیت بیش از یک هزار تن از سال 54 مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و کشاورزی استان آذربایجان غربی و تولید انواع میوه‌های باغی که بعضا نیازمند نگهداری در سردخانه برای مصرف در فصول خاصی از سال هستند، این بخش از صنعت اهمیت به سزایی در استان آذربایجان غربی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: کلیه جایگاه‌های سوخت مایع (بنزین و گازوییل) در استان آذربایجان غربی توسط آزمایشگاه‌های تایید صلاحیت‌ شده همکار استاندارد مورد آزمون و بازرسی قرار گرفته و از نظر صحت انجام کار تایید می‌شوند.

جلایر ادامه داد: این بازرسی‌ها با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوده و به صورت مستمر هر ماه یکبار صورت می‌پذیرد که در سال گذشته 9 هزار و 408 آزمون بر روی نازل‌های عرضه سوخت مایع استان آذربایجان غربی صورت گرفته است.

انتهای پیام/61009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول