اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد همدان خبر داد

انجام 74 نفرساعت کارآموزی مدیران کنترل کیفیت در همدان

مدیرکل استاندارد همدان گفت: 74 نفرساعت کارآموزی مدیران کنترل کیفیت در اداره کل استاندارد همدان برگزار شد.

انجام 74 نفرساعت کارآموزی مدیران کنترل کیفیت در همدان

فرهاد تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: نظارت کامل مدیران کنترل کیفیت، موجب می‌شود محصولات و کالاهای تولیدی با کیفیت استاندارد به دست مصرف‌کننده برسد.

وی تأکید کرد: با توجه به حساسیت فعالیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی، این افراد به عنوان متولیان عرصه کیفیت بیشتر از سایر کارکنان واحدهای تولیدی نیازمند آموزش هستند.

مدیرکل استاندارد همدان با ذکر اینکه واحدهای تولیدی برای هر نوبت کاری ملزم به به کارگیری یک مدیر کنترل کیفیت هستند بیان کرد: کارشناسان اداره کل استاندارد در بازرسی‌های مکرر نسبت به بازدیدهای فنی از واحدهای تولیدی اقدام کرده و براساس چک لیست‌های تعیین شده فعالیت‌های آنان را در واحدهای تولیدی رصد می‌کنند.

وی گفت: یکی از شرایط اصلی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی، بکارگیری مدیر یا مدیران کنترل کیفیت در آن واحد تولیدی است.

تیموری با بیان اینکه مدیران کنترل کیفیت گواهی تأیید صلاحیت خود را از اداره کل استاندارد دریافت می کنند، اظهار داشت: مدیر کنترل کیفیت معرفی شده از سوی واحد تولیدی، پیش از آغاز کار خود باید آزمون های لازم را با موفقیت در اداره کل استاندارد سپری کند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به نظام آموزش مدیران کنترل کیفیت ارتقای کیفی محصولات تولیدی را به همراه دارد به همین منظور 74 نفرساعت کارآموزی مدیران کنترل کیفیت در اداره کل استاندارد همدان برگزار شد.

مدیرکل استاندارد همدان گفت: آموزش و به روزرسانی علمی مدیران کنترل کیفیت تأثیر مستقیمی در کیفیت کالاهای تولیدی دارد و در این راستا اداره کل استاندارد همدان آموزش مستمر به این افراد را سرلوحه کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول