اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین تبیین کرد

لزوم جذب حداکثری جوانان در نمازهای جمعه

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین بر لزوم جذب حداکثری جوانان در نمازهای جمعه تاکید کرد.

لزوم جذب حداکثری جوانان در نمازهای جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران صبح امروز و همزمان با سالگرد اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت و مسئول ستاد و معاونت‌های این ستاد در بیت حسین وزیری از اعضاء ستاد نماز جمعه ورامین برگزار شد.

امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین طی سخنانی در این جلسه با بیان اینکه دنیا به منزله مزرعه‌ای برای آخرت است، اظهار داشت: اگر در این جهان بذر نیکو بیافشانیم در جهان آخرت محصول نیکو برداشت خواهیم کرد و اگر بذر بد بکاریم محصول خوبی برداشت نخواهیم کرد و برگزاری و شرکت در نماز جمعه یکی از اعمال نیک و مورد تاکید در اسلام است.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی‌گلپایگانی با درود بر روح امام راحل گفت: اگر امروز این تعداد نماز جمعه در کشور برگزار می‌شود به برکت حرکت امام عزیز است و این سنگر قدرتمند نظام اسلامی 34 سال است تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و وحدت جامعه اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به تقدیم کردن پنج شهید عضو ستاد نماز جمعه ورامین به نظام و انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کمتر ستاد نماز جمعه‌ای در کشور سراغ داریم که پنج تن از اعضای خود را در راه دفاع از دین و ارزش‌های دینی تقدیم کرده باشد و این افتخاری برای مردم و اعضاء ستاد نماز جمعه شهر ولایی و مذهبی ورامین است.

وی در ادامه با بیان اجر فراوان نماز جمعه اضافه کرد: در روایات ما نماز جمعه حج افرادی دانسته شده که توان مالی تشرف به حج را ندارند و این امر بیانگر عظمت نماز جمعه است.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین ضمن تاکید بر لزوم جذب حداکثری جوانان در نمازهای جمعه تصریح کرد: باید فضا برای حضور جوانان در این آیین عبادی ـ سیاسی باز گردد تا جوانان ورود بیشتری پیدا کنند و از نیروی جوانی خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن نماز جمعه بهره‌گیری کنند، بحمدالله واحد جوانان ستاد نماز جمعه ورامین فعالیت‌های قابل تقدیری ارائه کرده که البته باید ادامه یابد.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول