اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور

ستاد نماز جمعه عنبرآباد نمونه کشوری معرفی شد

ستاد نماز جمعه عنبرآباد از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان ستاد نمونه کشوری معرفی شد.

ستاد نماز جمعه عنبرآباد نمونه کشوری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، ستاد نماز جمعه شهرستان‌های عنبرآباد، کرمان، زرند و انار را در بین 48 ستاد نماز جمعه استان کرمان به عنوان ستادهای نمونه کشوری معرفی کرد.

امام جمعه عنبرآباد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که به مناسبت پنجم مرداد سالگرد برگزاری نخستین نماز جمعه تهران برگزار شد، ضمن قبولی طاعات و عبادت در ماه مبارک رمضان شب قدر را فرصتی مناسب برای آمرزش گناهان دانست.

حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی افزود: در این شب‌های قدر به خداوند نزدیک شویم، زیرا این شب برابری با هزار شب عبادت است که باید قدر آن را بدانیم و به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنیم.

وی نماز جمعه را آیین عبادی و سیاسی دانست و گفت: از باب عبادی به منزله تقوا و نزدیک شدن به خدا و سیاسی از این باب که مسائل روز نظام مطرح می‌شود.

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته بیش از 430 میلیون تومان کارهای عمرانی توسط دفتر امام جمعه عنبرآباد در این شهرستان صورت گرفته است، بیان داشت: از جمله این هزینه‌ها خرید فرش مصلا، سیستم صوتی، سیستم خنک کننده و ... است که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دشت‌آبادی تصریح کرد: از برکت این نظام و مسئولان شهرستان این خدمات ارزنده طی یک ساله گذشته توسط دفتر امام جمعه انجام شده است که امیدواریم مایه خیر و برکت برای این مردم باشد و در کارهای فرهنگی در سطح شهرستان قطعا تاثیرگذار است.

انتهای پیام/80005/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول