اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

تجلیل از نوجوانان فعال نمازجمعه در هفتکل

مسئول ستاد اقامه نمازجمعه هفتکل از برگزاری مراسم تجلیل از نوجوانان فعال نمازجمعه خبر داد.

تجلیل از نوجوانان فعال نمازجمعه در هفتکل

محمد ممبینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت 5 مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب از نوجوانان فعال نماز جمعه هفتکل تجلیل شد.

وی به بیان برخی از کارهای انجام شده به مناسبت 5 مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از نوجوانان فعال نماز جمعه تجلیل شد که فرزاد کلاه کج و محمد ممبینی از جمله آن‌ها هستند.

مسئول ستاد اقامه نمازجمعه هفتکل اضافه کرد: در روزهای آینده نیز مسئولان فعال در نمازهای جمعه و جماعات نیز معرفی می‌شوند و در مراسمی از آنان تجلیل خواهد شد.

وی از پیگیری برای به نتیجه رسیدن مصلای نماز جمعه خبر داد و بیان کرد: در بعد از ماه مبارک رمضان تلاش‌های خود را برای ساخت مصلا ادامه خواهیم داد.

به گفته این مقام مسئول، با پیگیری‌هایی که انجام شده قرار است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بخشی از مصالح مورد نیاز ساخت مصلا را تامین کند.

ممبینی اظهار امیدواری کرد در آینده‌ای نه چندان دور مصلای امام جعفرصادق (ع) آماده و نماز جمعه در این مکان اقامه خواهد شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون برای برگزاری نماز جمعه با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم با ساخت مصلا این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/72010/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول