اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد

بازدید فرماندار گنبدکاووس از پروژه‎های مهندسی رودخانه‌ها

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران گنبدکاووس به همراه جمعی از مدیران شهرستانی از پروژه‏‎های مهندسی رودخانه‏‎های این شهرستان بازدید کرد.

بازدید فرماندار گنبدکاووس از پروژه‎های مهندسی رودخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورالله نوراللهی صبح امروز در این بازدید در جریان روند اجرای پروژه‎های مهندسی رودخانه‎های شهرستان گنبد کاووس قرار گرفت.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان گنبدکاووس با همراهی جواد تیموری مدیر اداره منابع آب شهرستان‏‎های گنبدکاووس، مینودشت و گالیکش، از پروژه‎های دیواره‎سازی رودخانه گرگانرود واقع در بالادست پل مرحوم آخوند نوریزاد بازدید کرد.

نوراللهی همچنین در این بازدید از روند اجرای پروژه‎های دیواره‎سازی رودخانه چهل‎چای در مجاورت سایت مسکن مهر پیرحاجی و روستاهای سارلی علیا، قوینلی و گدایجه مطلع شد.

اعتبارات حوادثی گنبدکاووس باید افزایش یابد

فرماندار گنبدکاووس در این بازدید افزایش اعتبارات حوادثی این شهرستان توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری گلستان را خواستار شد.

نوراللهی اظهار داشت: اجرای پروژه‎های مهندسی رودخانه‎ها در پیشگیری از خطرات و خسارت‎های ناشی از سیل به ویژه در مناطق مسکونی اهمیت زیادی دارد. 

وی افزود: اختصاص اعتبارات لازم از طریق اداره کل مدیریت بحران استانداری گلستان برای تداوم عملیات مشابه در سایر مناطق پیشنهادی شهرستان ضروری است.

هشت پروژه مهندسی رودخانه‎ها در گنبدکاووس در حال اجراست

مدیر امور منابع آب شهرستان‏‎های گنبدکاووس، گالیکش و مینودشت نیز در این بازدید از اجرای هشت پروژه مهندسی رودخانه شامل سه پروژه دیواره‏‎سازی و پنج پروژه لایروبی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات حوادثی استان خبر داد.

جواد تیموری اظهار داشت: یک پروژه دیواره‎سازی و ساماندهی رودخانه با مبلغی بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح‏های کنترل سیل شرکت آب منطقه‎ای گلستان در سال‎جاری در شهرستان گنبدکاووس در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این پروژه‏ها را جلوگیری از تخریب و آسیب منازل مسکونی و تاسیسات مجاور رودخانه‏‎ها و به حداقل رساندن خسارت ناشی از سیلاب‏‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/83003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول