اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال متوالی

نظام مهندسی قم سازمان بر‌تر در رعایت مقررات ملی ساختمان شد

در پنجمین همایش مقررات ملی ساختمان برای دومین سال متوالی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به عنوان سازمان بر‌تر در زمینه رعایت مقررات ملی ساختمان در بین استان‌های کشور معرفی شد.

نظام مهندسی قم سازمان بر‌تر در رعایت مقررات ملی ساختمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی قم، در پنجمین همایش مقررات ملی ساختمان که با حضور سید مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل صومعلو معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، غلامرضا هوایی مدیرکل مقررات ملی ساختمان، مدیران کل راه و شهرسازی کشور و روسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، از دستگاه‌های بر‌تر در زمینه رعایت مقررات ملی ساختمان تجلیل به عمل آمد.

بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده از سوی وزارت راه و شهرسازی، سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌های قزوین، گلستان، قم، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کرمان و نیز ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های قزوین، فارس، تهران، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه‌های بر‌تر در رعایت مقررات ملی ساختمان معرفی شدند و لوح تقدیر و تندیس دریافت کردند.

در این همایش با اهدای لوح تقدیر و تندیس مقررات ملی ساختمان به مهندس امین مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از تلاش‌های به‌عمل آمده در راستای کسب رتبه بر‌تر رعایت مقررات ملی ساختمان قدردانی شد.

سید مهدی هاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: مقررات ملی ساختمان حدود 17 سال است که تصویب شده اما هنوز به طور کامل به مرحله اجرا در نیامده است و هنوز برخی آن را زیر سوال می‌برند و از این مقررات گله‌مند هستند.

وی افزود: برگزاری این همایش می‌تواند ضمن کمک به آسیب‌شناسی موضوع زمینه آشنایی بیشتر گروه‌های مختلف جامعه را نیز با مقررات ملی ساختمان فراهم کند.

انتهای پیام/2258/س/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول