اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موسوی‌جزایری:

برگزاری نمایشگاه قرآنی باعث ایجاد موج فرهنگی در جامعه می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: برگزاری نمایشگاه قرآنی باعث می‌شود که موج فرهنگی مد نظر به جامعه منتقل شود.

برگزاری نمایشگاه قرآنی باعث ایجاد موج فرهنگی در جامعه می‌شود

آیت‌الله سید‌محمد‌علی جزایری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: حضور مردم در نمایشگاه قرآن اهواز و هم چنین مکان‌های فرهنگی از این دست باعث می‌شود که موج فرهنگی مد نظر به جامعه منتقل شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه همه ساله با همکاری سازمان فرهنگ و ارشاد استان خوزستان برگزار می‌شود و امسال نیز دست کمی از سال‌های گذشته نداشته حتی بهتر هم شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: امروز ما مورد تهاجم شدید منحرفین وهابی هستیم لذا برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی در ماه رمضان تاثیر بسیاری در مسائل اعتقادی و فرهنگی مردم دارد.

وی عنوان کرد: در واقع سوال اینجاست که اگر نمایشگاه‌های قرآنی برگزار نمی‌شد اکنون چه وضعیتی بر جامعه حاکم بود؟

جزایری بخش کتب زبان عربی ارایه شده در نمایشگاه قرآنی اهواز را بسیار خوب دانست و گفت: در این بخش کتاب‌های خوبی عرضه شده که مورد استقبال خواهران و برادران عرب زبان قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: مجموعه کتب ارایه شده در این نمایشگاه بسیار عالی بوده و مورد استقبال مردم و به ویژه قشر جوان ما قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افزود: پاسخ به مسائل شرعی توسط روحانیت در بخش‌های اعتقادی و فقهی از دیگر نکات بارز این نمایشگاه به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: اگر چنین نمایشگاه‌هایی برگزار نشود اثرات منفی دشمنان به مراتب بر جامعه حاکم می‌شود و مراکز فساد، اعتیاد، فحشا و عیاشی دامن جوانان ما را خواهد گرفت.

انتهای پیام/2329/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول