اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

جشن رمضان حرکتی برای احیای ارزش‎های قرآنی است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: جشن رمضان فوق‎العاده بود و برنامه‎های مشابه این جشن احیای ارزش‎های قرآنی است.

جشن رمضان حرکتی برای احیای ارزش‎های قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه پس از شرکت در جشن بزرگ رمضان که با تلاش کمیته امداد امام خمینی استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: جشن رمضان فوق‎العاده بود و انسان را تحت تاثیر می‎گذارد و حس انسان دوستی و اخلاق‎‎محوری را برمی‎انگیزد.

 

 

جشن رمضان حرکتی برای احیای ارزش‎های قرآنی است

وی تصریح کرد: جشن امشب بیشتر معرفی چهره‎های خوب و ماندگار که در عرصه خیر و نیکی قدم بر می‎دارند بود و از طرف دیگر کمک می‎کند تا جامعه نسبت به خانواده‎هایی که نیازمند کمک و یاری افراد جامعه هستند شناخت بیشتری پیدا کند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام‎های مشابه و برگزاری چنین مراسم‎هایی احیای ارزش‎های قرآنی است.

کمیته امداد در معرفی فعالیت‎های ارزشی خود بیشتر تلاش کند

امامی تصریح کرد: این‎ها چیزهایی است که احیای آنها در فرهنگ ما می‎تواند در مسئولیت‎پذیری انسان‎ها در جامعه اثربخش باشد.

وی افزود: به نظر من کمیته امداد بیشتر باید در معرفی خود و عملکرد خود وقت بگذارد و تلاش کند.

امامی بیان کرد: کمیته امداد به واقع تلاش‎‎های ستودنی و بسیار ارزشمندی را انجام می‎دهد و هرچه بیشتر در تبلیغ و اطلاع‎رسانی این فعالیت‎ها سرمایه‎گذاری و وقت صرف شود، بسیار ارزش دارد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افرادی که در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه کرده‎اند نمونه‎ای از تلاش‎هایی است که کمیته امداد امام خمینی به عنوان یک کار زیربنایی  و زیرساخت انجام داده و به همه کسانی که در این عرصه زحمت کشیده و می‎کشند دست مریزاد می‎گویم.

وی ابراز داشت: معرفی و اطلاع‎رسانی فعالیت کمیته امداد و زحمت‎کشانی که با کمک کمیته امداد به جایی رسیده‎اند و از طرفی آگاهی بخشیدن مردم به نیازهای این قشر از جامعه می‎تواند مسئولیت‎پذیری جامعه را نسبت به خانواده‎های نیازمندی که در این روزگار سخت امرار معاش می‎کنند، بیشتر کند.

امامی ابراز داشت: توجه دادن مردم به این افراد و کمک کردن به نیازمندان و کمک به معرفت و شناخت مردم خدمت بزرگی است که این رسالت امروز بر روی کمیته امداد امام خمینی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی در پایان این بازدید علاوه بر خرید از برخی غرفه‎های عرضه محصول در نمایشگاه با پر کردن فرم و امضای ذیل برگه حمایت از ایتام، مشخص کردن تعداد ایتام و اسامی کودکان بی‎سرپرست را به کمیته امداد امام خمینی واگذار کرد.

این نمایشگاه در 12 غرفه دستاوردهای واحد اشتغال، حمایت و سلامت خانواده، فرهنگی، حقوقی و اطلاع برپا شده است که در این نمایشگاه دو غرفه شناسنامه حامیان طرح شفاء، اکرام ایتام و کوثر برای جذب حامی و اطلاع‌رسانی ارائه شده است.

انتهای پیام/83004/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول