اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خبر داد

تأسیس 8 موسسه قرآنی در شوشتر در آینده نزدیک

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از تأسیس هشت موسسه قرآنی در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و گفت: این مؤسسات در مراحل نهایی ثبت قرار دارند.

تأسیس 8 موسسه قرآنی در شوشتر در آینده نزدیک

علی بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مؤسسات قرآنی اصلی‌ترین مراکز متصدی فعالیت‌های قرآنی و مذهبی به شمار می‌آیند و به این دلیل تأسیس این مراکز در شوشتر در دستورکار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تقاضاهای رسیده به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: تاکنون هشت تقاضا برای فعالیت این مؤسسات به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است که این مؤسسات در حال دریافت مجوز هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اشاره به اینکه این مؤسسات فعالیت‌های تخصصی قرآنی را در دستورکار دارند، عنوان کرد: تأسیس این مراکز باعث می‌شود تا فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان رونق جدی بگیرد و همه فعالیت‌ها در راستای فعالیت‌های تخصصی ساماندهی می‌شوند.

بهرامی با اشاره به اینکه هنوز برای برپایی نمایشگاه کتاب قرآنی به شهرستان‌ها بخشنامه‌ای ابلاغ نشده است، تصریح‌ کرد: در این باره به شهرستان‌ها مسئله‌ای ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ در اسرع وقت این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی باید با ابلاغ اداره‌کل ارشاد اسلامی خوزستان انجام شود، خاطرنشان‌ کرد: امیدواریم در اسرع وقت با تأسیس مؤسسات قرآنی این شهرستان فعالیت‌های قرآنی و نمایشگاه‌ها برعهده این مؤسسات قرار گرفته و فعالیت در بخش مذهبی و قرآنی سامان‌دهی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، شهرستان شوشتر در شرایط کنونی از داشتن موسسات قرآنی ثبت شده در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محروم است و امید است در آینده نزدیک مشکلات در این بخش با تاسیس مراکز در شرف تاسیس برطرف شود.

انتهای پیام/72006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول