اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسا‌ن‌‌رضوی مطرح کرد

نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مرکزی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسا‌ن‌‌رضوی گفت: ایجاد موضوعات متنوع سبب شد تا نمایشگاه قرآن و عترت امسال مشهد مقدس تبدیل به مرکزی بزرگ برای تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی شود.

نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مرکزی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی

یوسف امینی امروز در حاشیه برگزاری اختتامیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با داشتن تجربه هفت سال برگزاری نمایشگاه از نظر برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و شرکت‌کنندگان رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: برگزاری 210 نشست‌ موضوعی و تخصصی در 34 موضوع مانند سبک زندگی قرآنی، مهدویت، غدیر، مهارت‌های زندگی، جنگ‌های کودکان و نوجوانان سبب شد تا استقبال مردمی از نمایشگاه امسال بیشتر از سال‌های گذشته باشد.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسا‌ن‌‌رضوی خاطرنشان کرد: در حقیقت ایجاد موضوعات متنوع سبب شد تا نمایشگاه قرآن و عترت امسال مشهد مقدس تبدیل به مرکزی بزرگ برای تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی شود.

امینی با اشاره به تفاوت هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با سال‌های گذشته بیان کرد: مهم‌ترین تفاوت برگزاری نمایشگاه امسال با سال‌های گذشته در مدت زمان برگزاری آن بوده که از شش روز به 9 روز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ارزیابی‌های انجام شده در ارتباط با چگونگی نمایشگاه قرآن مشهد تمایل مردم در برگزاری نمایشگاه در روزهای نخست ماه مبارک رمضان را نشان می‌داد که در این راستا برگزاری هشتمین نمایشگاه را در ابتدای ماه رمضان برنامه‌ریزی کردیم.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسا‌ن‌‌رضوی با بیان اینکه یکی دیگر از تفاوت‌های برگزاری هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد گزینش شرکت‌کنندگان بود، تصریح کرد: با شناسایی که از فعالیت‌های قبلی شرکت‌کنندگان صورت گرفت از آنها برای حضور در نمایشگاه دعوت شد.

انتهای پیام/70022/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول