اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال خبر داد

برگزاری طرح قرآنی 1447 همزمان با سراسر کشور در خلخال

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال گفت: طرح قرآنی 1447 همزمان با سراسر کشور در شهرستان خلخال نیز اجرا می‌شود.

برگزاری طرح قرآنی 1447 همزمان با سراسر کشور در خلخال

سید احمد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: طرح قرآنی 1447 همه‌ساله با هدف ترویج بیشتر تعالیم قرآنی در کشور اجرا می‌شود که این طرح امسال نیز همزمان با آن در سطح شهرستان خلخال نیز در حال اجراست.

معصومی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان بیش از 160 جلد قرآن به کتابخانه‌های مساجد شهرستان خلخال اهدا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقه چهل حدیث در ماه مبارک رمضان در خلخال خبر داد و افزود: این مسابقه حدیث با موضوع کسب و کار از دیدگاه اسلام توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خلخال در حال برگزاری است که نتایج آن تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: در روز سیزدهم مردادماه مصادف با 26 ماه مبارک رمضان محفل نورانی انس با قرآن در مجتمع فرهنگی ارشاد برگزار و از اولین کاتب کلام وحی به خط ثلث در جهان استاد علی عبدالحسین‌زاده تجلیل خواهد شد.

معصومی با تقدیر از تلاش موسسات قرآنی شهرستان خلخال در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه ادامه داد: دومین مسابقه قرآن در ماه مبارک رمضان با همکاری موسسه قرآنی نسیم وحی خلخال برگزار خواهد شد که این مسابقه با هدف آشنایی بیشتر نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با مفاهیم ارزشمند قرآن کریم تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طرح قرآنی رسانه‌ای 1447 به مناسبت 1447‌امین سال  نزول قرآن بر قلب رئوف پیامبر اکرم (ص)  همه ساله برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این طرح آشنایی بیشتر مردم با محتوا و معانی سوره‌های قرآن می‌باشد.

انتهای پیام/62008/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول