اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند

حسینی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شازند شد

طی مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند سید مهدی حسینی‌پور به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت هلدینگ پتروشیمی شازند منصوب شد.

حسینی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شازند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر روابط عمومی این شرکت اظهار داشت: شرکت پتروشیمی شازند یکی از طرح‌های زیربنایی و مهم کشور است که در راستای سیاست‌های کلی توسعه صنایع پتروشیمی و با اهداف تامین نیاز داخلی کشور و صادرات ایجاد و به بهره‌برداری رسیده است.

رضا رحمانی افزود: این مجموعه بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات اتیلن، پروپیلن، اتیلن گلایکول‌ها، بوتانول‌ها، الفین‌ها، اتانول آمین‌ها و... است که بخش عمده‌ای از محصولات تولیدی را به خارج از کشور صادر کرده و ارزآوری بسیاری را برای کشور به همراه دارد.

وی تصریح کرد: شرکت پتروشیمی شازند افتخارات بسیاری را در کارنامه خود دارد که کسب عنوان صادر کننده نمونه ملی در سال گذشته، کسب عنوان برترین شرکت در جشنواره تولید ملی - افتخار ملی برای ششمین سال متوالی، قهرمان صنعت کشور و... از جمله این افتخارات به شمار می‌رود.

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند سید مهدی حسینی‌پور به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت هلدینگ پتروشیمی انتخاب شد.

وی پیش از این مدیریت روابط عمومی منطقه دو تهران، روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد غدیر و روابط عمومی شرکت شستا و مدیریت اجرایی برخی از نهادهای دولتی را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/87001/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول