اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان:

سومین دوره ارزیابی روابط عمومی‏های استان سمنان اجرا می‏شود

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان اعلام کرد: سومین دوره ارزیابی روابط عمومی‏های دستگاه‏های اجرایی استان سمنان اجرا می‏شود.

سومین دوره ارزیابی روابط عمومی‏های استان سمنان اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی افزود: با توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی‏ها در دستگاه‏های اجرایی و اهمیت ارتباط موثر آنها با مخاطبان و مردم و نیز همکاری و تعامل با مطبوعات و رسانه‏های گروهی هر ساله توسط شورای اطلاع‏رسانی استان، ارزیابی سالانه میزان فعالیت و اقدامات آنان در انجام رسالت و وظایف محوله به ویژه در انعکاس خدمات و دستاوردهای دستگاه‏ها و سازمان‏ها انجام می‏پذیرد‏.

وی اضافه کرد: در این ارزیابی‏ها، میزان توجه مسئولان و مدیران دستگاه‏ها به اهمیت فعالیت روابط عمومی و پاسخگویی و ارتباط با رسانه‏ها و مطبوعات مشخص و تعیین می‏شود.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان افزود: تاکنون فعالیت‏ها و اقدامات سال‏های 1389 و 1390 روابط عمومی‏ها بر اساس شاخص‏های تعیین شده، مورد ارزیابی قرار گرفته است.

کارخائی ادامه داد: در دوره اول بیش از 50 روابط عمومی مشارکت داشته‏اند که از بین آنها، 10 روابط عمومی برتر انتخاب شدند و در دوره دوم نیز 60 روابط عمومی مورد ارزیابی قرار گرفتند که در سه رده تقدیر ویژه، شایسته تقدیر و روابط عمومی فعال مشخص و معرفی شدند و در این راستا، سومین دوره ارزیابی روابط عمومی‏ها در تیر ماه سال جاری انجام خواهد پذیرفت.

وی همچنین گفت: ارزیابی این دوره از تیر ماه سال 91 تا تیر ماه سال 92 مشخص شده و از روابط عمومی‏ها خواسته شده برای هر شاخص حداقل دو مورد مستند ضمیمه کنند و کلیه روابط عمومی دستگاه‏های اجرایی، فرمانداری‏ها، بخشداری‏ها و شهرداری‏ها و دانشگاه‏های دولتی و غیردولتی در این بخش مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‏های استان سمنان افزود: در این دوره ارزیابی 22 شاخص برای تعیین فعالیت‏های روابط عمومی‏ها در نظر گرفته شده است.

کارخائی افزود: این شاخص‏ها شامل تولید خبر و گزارش، انعکاس خبر در رسانه‏ها و مطبوعات کشوری و محلی، انجام مصاحبه مدیریت با مطبوعات، رسانه‏ها و صدا و سیمای مرکز سمنان، میزان فعال بودن وب سایت، ارسال پیام کوتاه و ارتباط مردمی، چاپ نشریه و بروشور و پوستر در راستای اطلاع‏رسانی، تهیه فیلم و کلیپ از عملکرد و انجام تبلیغات شهری و محیطی است.

وی همچنین برگزاری مراسم مختلف مذهبی در دستگاه، برگزاری ملاقات عمومی مردم با مدیران، پاسخگویی و رفع ابهام در مطبوعات و رسانه‏ها، انجام نظرسنجی از فعالیت‏ها و عملکرد دستگاه، حضور در جلسات و همایش‏های روابط عمومی با دعوت روابط عمومی استانداری، برگزاری مسابقات فرهنگی در دستگاه، کسب رتبه‏های استانی در روابط عمومی، تهیه اطلاعیه‏ها و بیانیه‏های مختلف در طول سال، حضور مدیران در صدا و سیمای مرکز سمنان، حضور در دوره‏های آموزشی روابط عمومی، انتشار کتاب و جزوه در خصوص روابط عمومی، استفاده از فناوری‏های نوین، عضویت در انجمن‏ها و تشکل‏های روابط عمومی استانی و کشوری، عضویت در بسیج، اقامه نماز، شورای ورزشی و ...  انجام تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص انتخابات را از دیگر شاخص‏ها عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول