اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران صورت گرفت

دریافت نشان تعالی توسط روابط عمومی شهرداری قم

اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم در دومین دوره آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران موفق به کسب نشان تعالی روابط عمومی شد.

دریافت نشان تعالی توسط روابط عمومی شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم بیان داشت: شهرداری قم به واسطه اینکه سازمانی مردمی و عام المنفعه است، لازم بود تا ارتباط و تعامل بیشتری با مردم داشته باشد و بر این اساس ساختاری برای تقویت این رابطه در شهرداری قم تعریف شد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس سعی کردیم تا سند بالادستی و بر مبنای افق برنامه‌های شهرداری قم دیده شود و به دنبال آن سند راهبردی روابط عمومی شهرداری تدوین شد که مهمترین رویکرد آن تعامل و ایجاد ارتباط شهرداری با شهروندان است تا یک شهرداری شهروندمدار را احیا کنیم که حاصل آن حل سریعتر مشکلات مردم خواهد بود.

علی حاجی رضا با بیان اینکه شهردار قم نیز در این مورد تاکید بسیاری داشت، افزود: از این رو ارتباط بیشتر شهرداری با شهروندان، اطلاع رسانی به موقع در خصوص عملکردها، حضور شهردار در بین مردم طی مناسبت‌های مختلف، برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری‌های مناطق، تهیه و تولید محصولات اطلاع رسانی در قالب رسانه‌های تصویری، مجازی و مکتوب در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه انجام این اقدامات سبب ارتباطی دو طرفه بین شهروندان و شهرداری شد، افزود: راه‌اندازی درگاه خبری سایت اطلاع رسانی شهرداری قم، استفاده از پتانسیل تبلیغات محیطی در مناسبت‌ها و اطلاع رسانی به شهروندان، تعاملات شهرداری با سایر دستگاه‌های اجرایی و … از جمله دیگر اقدامات در این زمینه بود.

وی در خصوص اقدامات روابط عمومی شهرداری قم در زمینه بین‌المللی نیز تصریح کرد: از آنجایی که قم شهری فراملی است و مقام معظم رهبری نیز تاکید بسیاری بر معرفی این شهر به جهان داشتند، بر این اساس با هماهنگی‌های انجام شده از سوی شهرداری قم چندین تفاهمنامه و پیوند خواهرخواندگی با شهرهای کشورهای تایلند، عراق و لبنان منعقد شد.

حاجی رضا اضافه کرد: انجام تعاملات برای انجام سفرهای خارجی برای شناساندن هر چه بهتر قم به سایر کشورها، هماهنگی حضور میهمانان خارجی در شهر قم و معرفی این شهر، تهیه مستندات به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی برای معرفی شهر قم و ارسال آن به کشورهای دیگر، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قم و … از جمله اقدامات روابط عمومی شهرداری قم در عرصه بین‌المللی بوده است.

وی با اشاره به کسب نشان تعالی روابط عمومی توسط شهرداری قم در دومین آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران یادآور شد: ماه گذشته فراخوانی در سطح کشور با محوریت تهران در خصوص عملکرد روابط عمومی‌ها اعلام شد، به دنبال آن تمامی مستندات عملکرد روابط عمومی شهرداری قم مکتوب و ارسال شد.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم افزود: روز گذشته در مراسمی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما با حضور روابط عمومی‌های سراسر کشور برگزار شد، به روابط عمومی شهرداری قم نشان تعالی اعطا شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

وی در پایان اظهار داشت: کسب این افتخار برای مردم قم است و من امیدوارم نام و یاد شهر و مردم قم در کشور و در عرصه‌های بین‌الملل همیشه به نیکی و افتخار بر سر زبان‌ها باشد.

انتهای پیام/2258/ک/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول