اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد قزوین خبر داد

حمایت 17 هزار حامی از ایتام قزوین

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قزوین 17 هزار حامی ایتام این استان را زیر پوشش قرار داده‌اند.

حمایت 17 هزار حامی از ایتام قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به مناسبت ماه مبارک رمضان مدیر شعب بانک سپه منطقه قزوین و همراه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی صبح امروز در قالب طرح مفتاح‌الجنه با تعدادی از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد دیدار کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در جریان این بازدید اظهار داشت: بدون شک امدادرسانی به افراد نیازمند اجر معنوی بی‌شماری را به همراه دارد و در ماه رمضان نیز ثواب و پاداش این امر حسنه چند برابر می‌شود.

هدایت‌الله صفری ادامه داد: حدود یک هزار و 100 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین هستند و با دریافت کمک‌های کمیته امداد ادامه تحصیل می‌دهند.

صفری افزود: همچنین 366 خانواده در طرح کارانگیزی از خدمات این طرح بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به حمایت 17 هزار حامی از ایتام استان بیان کرد: در طرح اکرام ایتام این تعداد حامی از دو هزار و 527 یتیم حمایت می‌کنند که با حمایت این افراد 263 تن از ایتام به وضعیت مطلوب رسیده‌اند.

حمید نصراللهی مدیر شعب منطقه قزوین نیز در بخش دیگری از این بازدید گفت: این اقدامات که در ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت‌الله و ماه قرآن به تأسی از آیات و روایات دینی در احیای سنت‌های الهی و در پرتو احسان و انفاق به انجام می‌رسند، اموری پسندیده هستند.

گفتنی است، در جریان این بازدیدها که همه ساله صورت می‌گیرد، ضمن اهدای کمک‌های نقدی تسهیلاتی برای رفع موانع و مشکلات موجود در این خانواده‌ها از سوی بانک سپه تخصیص داده شد.

انتهای پیام/2667/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول